Wednesday, February 15, 2017

איך למחוק אינסטגרם

חשבתם פעם כמה זמן אתם נמצאים ברשתות החברתיות ביום? כמה זמן לוקח לכם בכל פעם להעביר את הפיד שלכם בפייסבוק ולהסתכל ב- Notification, כמה זמן לוקח לכם לקרוא פוסטים של חברים שלכם, להגיב, לעשות לייק, לשתף ואחרי שסיימתם עם הפייסבוק, כמה זמן לוקח לכם המעבר לאינסטגרם, השיוט בתמונות, התגובות, הצפייה בסרטונים.

 

המון זמן הולך לו, נעלם

אז מנתונים עולה כי אנשים מבלים ברשתות החברתיות בממוצע של בין 1-3.5 שעות ביום!!! בואו נגיד שאתם שייכים לאמצע ואתם מאלה שנמצאים רק שעתיים ביום בכל הרשתות החברתיות ביחד אם מחשיבים גם את הפינטרסט, יוטיוב ושאר החברים. אז שעתיים ביום הופכות ל-14 שעות שבועיות שהן 56 שעות בחודש, 730 שעות בשנה בהן הייתם יכולים לעשות כל כך הרבה דברים אחרים בין אם זה ללמוד יותר חזק למבחנים, להקדיש יותר זמן להכנת האוכל שאתם אוכלים במטרה שיהיה טעים יותר ובריא יותר, לעבוד יותר, לישון יותר, לתרום שעה שבועית לזולת או להתנדב, לעזור לאמא בקיצור המון דברים. אז יותר ויותר אנשים מתחילים להבין שהגלישה בכל הרשתות החברתיות שותה להם את הזמן ולכן הרבה מהם החליטו פשוט למחוק את החשבון שלהם בין אם זה באינסטגרם או בפייסבוק.

 

 

השאלה הגדולה שצריכה להישאל היא איך מוחקים חשבון אינסטגרם . מסתבר שבאינסטגרם קצת יותר מתוחכמים והם לא מוכנים לוותר עליכם כל כך מהר. לכן אין בכלל אופציה ברורה שכזו דרך האפליקציה. אתם צריכים לעשות את זה דרך הדפדפן ולא דרך האפליקציה עצמה. אז היכנסו לאתר של אינסטגרם, הקישו את שם המשתמש והססמא שלכם ולכו לאזור שבו אתם יכולים לערוך את הפרופיל שלכם.

כמו שאמרנו אינסטגרם חכמים מאוד ולכן הם מספקים לכם אופציה של השהיית חשבון האינסטגרם ולא ממש מחיקה שלו. לכן, אם אתם רוצים למחוק לחלוטין את החשבון אתם צריכים לשנות את המילה בתוך ה- URL מזמני לקבוע כלומר ל- PERMANENT ורק אז אינסטגרם יועילו בטובתם לשאול אתכם למה אתם רוצים למחוק את החשבון שלכם. כל מה שאתם צריכים זה לסמן את אחת הסיבות וזהו, חשבון האינטסגרם שלכם יימחק.

המאמר איך למחוק אינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment