Monday, July 2, 2018

איך לשווק את העסק שלך באינסטגרם

עסקים המשתמשים באינסטגרם כדי לקדם את  המוצרים השירותים וההצעות שלהם, עכשיו יש להם הזדמנות מצוינת לשווק את מרכולתם לקהל יעד גדול במיוחד. עם הגיבוי של פייסבוק, אינסטגרם השיקה לאחרונה את פלטפורמת הפרסום שלה, שמשתלב עם היכולות המדהימות של פייסבוק בקהל יעד  ועסקים מנצלים את מלוא ההזדמנות. עסקים יודעים שמשתמשים מסתכלים בדף החדשות שלהם. כתוצאה, יש פי 2.5 יותר סיכויים שמשתמשי אינסטגרם ילחצו על פרסומות בדף החדשות יותר מפרסומות בכל מדיה חברתית אחרת. אז להפעיל פרסומות באינסטגרם לעסק שלך זה פותח בפניך עולם של הזדמנויות. לראשונה בהיסטוריה הפרסום בנייד עקף את הפרסום בעיתונות ועסקים קטנים וגדולים כאחד משיגים תוצאה ניכרת עם פרסום במדיה חברתית. פרסום באינסטגרם כבר ייצר יותר מחצי מיליארד בהכנסות ומשוער להכפיל עצמו תוך שנה, שזה הוכחה לזה שהרבה בעלי עסקים שמים את כספם איפה ששווה להם. יותר חשוב פלטפורמת הפרסום של אינסגרם היא נוחה לשימוש,  זה כיף ומוצף משתמשים רגשנים ונלהבים. יש לו מדדים מצוינים ועדיין הוא זול לעסקים קטנים. אם אתה כבר מפרסם את המוצר שלך עם מדיה חברתית או מנסה לבנות את הרשימה שלך אז שילוב עם פרסומות באינסטגרם להליך השיווק שלך זה הכרחי. הנה 5 טיפים להביא בחשבון לפני שתפרסם באינסטגרם כדי להגדיל את ההישגים של  מותג העסק שלך, למשוך את העוקבים שלך, או למשוך את קהל היעד שלך להצעה שלך. 1.הבן את היסודות נכון. וודא למלאות את הפרופיל העסקי שלך בחשבון האינסטגרם העסקי שלך. גם תוודא  להשתמש בגרסה ברורה וקולעת של לוגו החברה שלך.
  1. ספר למשתמשים למה אתה באינסטגרם.  בגלל שזה החשבון העסקי שלך, תשמור על זה עסקי, לא אישי. עזור למשתמשים להזדהות עם המותג שלך ורק תוודא לא להיות יותר מדי מכירתי.
  2. התחל עם תוכנית.   יישם אסטרטגיה לקידום המכירות שלך באינסטגרם (ובכל המדיה החברתית) ע"י שתתכנן אותם. צור לוח ליישום שמוביל למטרה שלך. זה שאין תוכנית זה אחד מהסיבות שעסקים נכשלים במדיה החברתית, אז תעשה את זה לפני שתתחיל לפרסם באקראיות או לשלם בשביל תנועה!
4.אל תיתן שהתיוגים שלך יהיו הקול שלך. במקום זאת,  תשים את הקול של העסק שלך לתוך התיוגים. התאם תיוגים למטרות של מיתוג ולפרסומים יומיומיים, שמור אותם רלוונטיים וניתנים לחיפוש. זה מצוין להשתמש בתיוגים רק תוודא לא לאבד שליטה ולתייג יותר מדי בפוסט אחד- העדף איכות מאשר כמות. 5.שדרג את המראה שלך. תמונות זה הכל באינסטגרם אז תוודא שהתמונות והסרטונים שלך נראים מצוינים.  משתמשי אינסטגרם מנוסים רוצים לראות ''יפה" או לקרוא "מצחיק" או קשור למשהו בעל משמעות. השתמש באפליקציות וכלים לתמונות וסרטונים כדי לשדרג את המראה וההרגשה של כל מה שאתה מפרסם באינסטגרם.
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%a9%d7%9c%d7%9a-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment