Thursday, August 16, 2018

5 דרכים להרוויח כסף בYuotube

כיום רובינו נרשים כמנויים לערוץ בyoutube אשר בעליו עשו ממנו עניין, ושמענו איך כמה מפורסמים יכולים להרוויח מאות אלפים אם לא מיליונים. למרות שאתם לא בהכרח מעוניינים להחזיק ערוץ במשרה מלאה, הרעיון של להרוויח קצת כסף מהצד מהעלאת קטעי וידאו נשמע מושך לכולם. אבל להרוויח כסף מyoutube לא מסתכם בפתיחת ערוץ פופולרי וליהנות מהכנסה מהפרסומות. ישנם דרכים למקסם את כמות הכסף שאתם מקבלים מכל צופה, ודרכים אחרות להרוויח כסף בyoutube  פרט לפרסום. לפניכם מספר דברים שאתם יכולים לעשות בכדי למקסם את ההכנסה שלכם מyoutube.  
  • תבינו איך פרסום בyoutube  עובד
  הרבה אנשים משערים שצפיות שווה כסף, אבל זה לא בדיוק המקרה. זכרו שלרוב ערוצי youtube  מכניסים כסף מפרסום . אם מיליון אנשים צופים בערוץ youtube בשבוע, אבל כולם מדלגים על הפרסומות או משתמשים בתוכנות לחסימתן אז הערוץ עשוי לא להרוויח כסף כלל. אם אתם מנהלים ערוץ youtube, יש לכם שליטה ברמה מסוימת על אילו תכני פרסום ניתן לראות בערוץ שלכם. לyoutube קיימת רשימה של תכני הפרסום בה היא משתמשת ואתם צריכים לבחון בזהירות אלו סוגי תוכן פרסומי אתם מעוניינים לאפשר בערוץ שלכם. לדוגמה, פרסומות שלא ניתן לדלג עליהן, פרסומות של 30 שניות יאפשרו לכם להרוויח יותר מכל צופה מאשר פרסומות אשר ניתן לדלג עליהן לאחר 5 שניות. אבל שימו לב, אם הערוץ שלכם מלא בקטעי וידאו קצרים, הוספת פרסומת של 30 שניות לפני כל אחד הם תכבה את הצופים שלכם.  
  • תמצאו את הנישה שלכם
  אם אתם מקימים ערוץ Youtube בכדי להרוויח כסף, לכו תעשו משהו אחר. להרוויח כסף אמורה להיות מטרה מקרית, בזמן שהמטרה העיקרית צריכה להיות הפצת מידע או לדבר על משהו שבאמת מעניין אתכם. זו לא עוד איזו שטות פואטית כמו "לך עם התשוקה שלך", אלא עצה פרקטית. לנהל ערוץ youtube שיביא צופים זה עבודה קשה, ואתם לא תראו תוצאות לזמן מה. כדי לוודא שצופים מבקרים בערוץ שלכם, אתם צריכים לפרסם קטעי וידאו בתדירות קבועה, להשיג את כמה מאות הצופים האלה יותר קשה ממה שזה נראה. כמו ש-Hickok45, כוכבyoutube  מפורסם, הבחין "אני צריך ליהנות מקטעי הווידאו או שאהיה בסיכון ממשי להישחק". התייחסו לערוץ הyoutube שלכם כמו אל תחביב שגורם לכם הנאה, לא עבודה. זה אומר שהערוץ שלכם צריך להיות על משהו שאתם אוהבים לדבר עליו.  
  • תקשרו את הyoutube  לבלוגים או לאתרים שלכם
  אתם לא מחויבים לייצר כסף רק מערוץ  הyoutube שלכם. חישבו על איך עסקים משתמשים ב youtube בשביל פרסום וקישור לאתר או לחנות האלקטרונית שלהם. גם אם אתם לא בעליו של עסק קטן, יכולה להיות לכם חנות באתר shopify או בלוג שבו אתם מרוויחים כסף על כניסות. אם יש לכם אתר נוסף על תהססו להזכיר את זה ולפרסם קישור גם בסוף הסרטונים שלכם וגם בערוץ עצמו. אם אתם יכולים ליצור תוכן מעניין בyoutube, אנשים יניחו שאתם יכולים לעשות זאת במקום אחר, וימשכו לזה בקלות רק אם תאפשרו להם לדעת שהוא קיים.  
  • תבחנו  שיווק שותפים
  אחת הבעיות הגדולות של פרסום דרך youtube, היא שגוגל לוקחת חלק משמעותי מההכנסה, לכן כדאי לבחון פורומים נוספים של פרסום. שווק שותפים הוא צורה של פרסום בו אתם מדברים על מוצר מסוים בתוך הסרטון עצמו במקום בפרסומת לפניו. זו דרך טובה ליצור שיטת הכנסה מקטעי וידאו. לדומה, ערוץ FreeDawnkins של NBA highlight, לרוב מקדיש את חלקו הראשון של קטעי הווידאו שלהם לפרסום מגוון תכניות אתלטיות לפני שמראים את רגעי השיא. הקאצ' בשיווק שותפים הוא שזה עובד רק אם יש לכם בסיס אוהדים אמין שיישב ויקשיב בזמן שאתם מדברים על מוצרים של איזו חברה. ברגע שהערוץ שלכם גדול מספיק, אז תתחיל לבחון את האפשרות הזו ובנוסף תוודאו שאתם מקשרים לאתר של המפרסם בתיאור קטע הווידאו.  
  • תשקלו מימון ע"י אוהדים
  אם הכסף שאתם מרוויחים מקטעי ווידאו בyoutube מגיע ממגע עם צופים, אז למה לא פשוט לבקש מהם כסף ישירות? אתם יכולים להקים חשבון בפטריון או מימון אוהדים של youtube, אשר בסופו של דבר משרתים בתור קופסת תרומות שדרכה האוהדים יכולים להראות לכם כמה הם מעריכים את העבודה שלכם. משתמשי הפטריון בדרך כלל מציעים תוכל נוסף כמו קטעי הצצות או "מאחרוני הקלעים" כדי לעודד אוהדים לתרום, אבל חשוב לציין בצורה ברורה שאתם מבקשים תרומה ולא גובים כסף. זכרו שערוץ הyoutube  שלכם בהרבה מקרים יהיה בתחרות עם ערוצים אחרים שמציעים תוכן דומה. במידה והצופים יתחילו לחשוב שאתה גובה מהם כסף עבור קטעי הווידאו שלכם, הם יעבור למתחרה אלא אם כן תיצור תוכן מושך במיוחד. ערוצי youtube  מכניסים כסף מפרסום
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/5-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%99%d7%97-%d7%9b%d7%a1%d7%a3-%d7%91yuotube/

No comments:

Post a Comment