Monday, November 5, 2018

איך להשתמש בסטורי של אינסטגרם לשיווק (ולמה אתה צריך לעשות זאת)

הסטורי באינסטגרם שינה את אופן השימוש שלנו באינסטגרם, שינה את הפלטפורמה למשהו קצת יותר מאלבום תמונות ברשת. עכשיו אינסטגרם מעלה הילוך עם סטורים של מוצרים חדשים, שמוכרי "שופיפי" יכולים לאפשר דרך הערוץ מכירות אינסטגרם שלנו כדי לתת ללקוחות להכיר, לשוטט ולקנות מוצרים ישירות מהאינסטגרם. העסק שלך יכול להיעזר בסטורי של אינסטגרם בדרך כזו שתשמור על הלקוחות הנאמנים שלך מעורבים, בזמן שהמודעות יגיעו גם לקהל חדש לגמרי. במדריך קצר זה אנחנו נשתף כיצד לבצע זאת. שופיפי  

 למה לטרוח וליצור סטורי באינסטגרם?

  הסטורים הם מהירים, פורמט מושלם לחווית הסמארטפון. מותגים לקחו זאת לתשומת ליבם, כשהמידע של אינסטגרם מראה ששליש מהסטורים הכי נצפים יוצרו על ידי חברות ועסקים.   בקצרה, הסטורי באינסטגרם הוא כיפי ליצור ולצרוך, פורמט ארעי שגורם לכל החוויה להרגיש פחות פורמלית. האותנטיות שמגיעה עם החוסר פורמליות יכולה לעזור למותגים לשווק בקלות יותר. יש כל כך הרבה סיבות להתלהב מהסטורי באינסטגרם:  
  • קהילת משתמשים פעילה: אינסטגרם מדווחת שיותר מ400 מיליון משתמשים צופים בסטורי באפליקציה.
  • יצירת סטורי ללא מאמץ: אף אחד לא מצפה ממך להשקיע חצי שעה בסטורי שכבר הולך להימחק למחרת. בזמן שבפוסט באינסטגרם דרושים התאורה הנכונה, הזווית צילום וההאשטג למיניהם, לעומת זאת סטורי טוב רק דורש רעיון מהיר וטוב או איזה רגע מעניין ומעט יציריתיות.
  • איזור אימון ליצירת רעיונות: הסטורי באינסטגרם לא חשוף כמו פוסט רגיל באינסטגרם, וזה עושה אותם מצוינים לאימונים ובדיקת רעיונות. אם הם מתקבלים יפה (תגובות חיוביות ואנשים צפו בסטורי בלי להריץ קדימה), אתה יכול ללמוד מפה שזה יניב תוצאות חיוביות ולפרסם אותו לצמיתות בתור פוסט.
  • אין ספור תכונות ואופציות: יש כלים לצייר, להדביק מדבקות או מודעות, להוסיף פילטרים חיים לסטורי ועוד ועוד.
  • ההזדמנות למשוך קהל למוצרים שלך: תוסיף קישורים לסטורי שלך, פרסם את המוצרים שלך עם אופציה לרכוש דרך האינסטגרם, ותנצל את התכונה החדשה באינסטגרם: קניות באינסטגרם. זה גורם לצפיות במוצרים שלך ולהגיע לקהלים חדשים הרבה יותר בקלות מבעבר.
  • קישורי "החלק למעלה": אם יש לך יותר מ10 אלף עוקבים באינסטגרם וחשבון עסקי , אתה יכול להוסיף לינק שיוציא את המשתמש מהאינסטגרם ישירות אל החנות האינטרנטית שלך.
  • עוד דרך שיכירו אותך ואת מוצריך: אתה יכול להיעזר בהאשטאג או במיקום בסטורי שלך כדי לקבל הזדמנות להיות בסטורים המומלצים ולהגדיל את טווח ההגעה שלך לקהל.
  סטורי באינסטגרם אבל עדיין רק התחלנו לגרד את פני השטח. הנה כמה דרכים שבהן תוכל לשלב את הסטורי באינסטגרם כערוץ שיווקי לעסק שלך.  

איך להשתמש בסטורי של אינסטגרם

אינסטגרם מעניקה לך מספר תכונות שניתן להחיל על הפוסטים שלך, ומעודדת אותך ליצור תוכן דרך העורך של אינסטגרם . עם זאת, תוכל עדיין להעלות בקלות תוכן שיצרת במקום אחר. הנה הדרך ליצור סטורי:
  1. לחץ על סמל המצלמה בפינה השמאלית העליונה או על '+' בתמונת הפרופיל שלך. זה יכול גם לומר "הסטורי שלך".
  2. הקש על העיגול הלבן באמצע כדי לצלם תמונה, החזק כדי להקליט סרטון או לחץ על סמל הגלריה שבפינה השמאלית (או פשוט להחליק כלפי מעלה) כדי להשתמש במדיה הקיימת בטלפון שלך.
  3. ערוך את התמונה או הסרטון באמצעות מגוון האופציות שאינסטגרם מציע.
  4. הקש על הלחצן "הסטורי שלך" כדי לפרסם את הסטורי הציבורי שלך, "שלח אל" כדי לשלוח אותו באופן פרטי לעוקבים שלך באמצעות הודעה ישירה, או "שמור" כדי להוריד אותו לטלפון ולהשתמש בו מאוחר יותר.
  שלא כמו מימדים של פוסט סטנדרטי מרובע באינסטגרם, סטורי מצלמים אנכית. התמונות והסרטונים שלך צריכים להיות בגודל המתאים, ברוחב של 1080 פיקסלים ובגובה של 1920 פיקסלים. בחודש מרץ, אינסטגרם פרסמה עדכון המאפשר לך לשנות את גודל התמונות והסרטונים שלך לפני הפרסום על ידי לחיצה והקטנה עם שתי האצבעות על מסך הטלפון. כל מה שהוספת לגלריה שלך אמור להיות מופיע כאשר אתה מחליק למעלה את הסטורי לגלריה. חוץ מתמונות וסרטונים, הסטורי מציע עוד מגוון של מצבים שניתן ליצור לבפנים:
  • כיתוב: הודעות מבוססות טקסט במגוון סגנונות על רקע צבעוני.
  • ישיר: שידור ישיר בזמן אמת שהקהל יוכל להגיב בזמן אמת. תוכל גם לפרסם אותם לאחר מכן בסטורי.
  • "בומרנג": יוצר סרטוני לופים של שנייה אחת.
  • "פוקוס": נותן את האופציה לצלם את המוצר שבחרת, ומטשטש את הרקע סביבו.
  • " סופר זום": זום דרמטי על המוצר שלך מרחוק, באמצעות מגוון של אפקטים עם הומור כמו פפארצי או הפתעה.
  • "רווינד: הקלט סרטון שבסופו הוא יוצג מהסוף להתחלה.
  • "הנדס-פרי": הקלט סרטון ללא צורך להחזיק את הלחצן של הצילום.
  אחרי שכל זה נאמר, אתה יכול לעשות הרבה כיף עם איך שאתה יוצר את התוכן הזה. תוכל לעצב במהירות וליצור גרפיקות מגוונות גם בעזרת "Canva" בתוך הסטורי שלך. לערוך במהירות ולשלב בין מגוון סרטונים שיצרת בעזרת התוכנה החינמית "Quik by GoPro". רק תזכור שאתה יכול לעלות סרטון עד 15 שניות בלבד או שזה ייחתך לך באמצע. (שידורים ישירים אפשר עד דקה אחת.)   הסטורי באינסטגרם מציע לך המון דרכים להיות יצירתי. השתמש בכל האפשרויות העומדות לרשותך כדי להביא את התוכן שלך לחיים. שלב טקסט, תמונות, סרטונים, מדבקות, מסננים, סקרים אינטראקטיביים וציורים ליצירת תוכן מהנה ומעניין.    

תחשוב פחות על "פרסום", יותר על "תכנות" (programming)

  רק בגלל שהסטורי לא הולך להישאר לנצח, זה לא אומר שהם לא דורשים קצת מחשבה ותכנון. מותגים צריכים לחשוב על הסטורי שלהם כפי שהם היו חושבים על כל ערוץ תוכן אחר: מראש. תשקול להשתמש בסטורי שלך כמו רשת טלוויזיה עם תכנות מתוזמן במשך השבוע, או אפילו "פרקים" חוזרים שמועילים בימים מסוימים. לחשוב מראש על איזה סוג של תוכן אתה רוצה לשתף וכיצד הסטורי שלך יעזור לך לעצב חוויה ממכרת יותר ועקבית עבור הצופים שלך. אתה יכול אפילו לגרות ולהגיד מה יקרה בהמשך ומתי וכך להשאיר את העוקבים שלך בציפיה לכך.   תכנות באינסטגרם  

מדבקות אינסטגרם

  עם פוסטים מסורתיים של אינסטגרם , אתה יכול בדרך כלל להגדיל את החשיפה שלך אם הצלחת אסטרטגית להשתמש במיקום, מדבקות ובהאשטאג. ניתן להוסיף מיקום, האשטאג או מדבקה לתמונה או לסרטון שלך בתפריט המדבקות.  
  • מדבקות מוצרים: לאחר שהחשבון שלך אושר לקניות באינסטגרם, תוכל להוסיף מדבקה לכל תמונה שהועלה כסטורי. כאשר אתה מוסיף מדבקת קניות למוצר, קונים יכולים פשוט להקיש כדי לקבל מידע נוסף על המוצר המתויג, ולאחר מכן להקיש שוב כדי לבצע רכישה.
  • מדבקת סקר: קבל משוב על ידי כתיבת שאלות ותשובות מותאמות אישית. העוקבים שלך יכולים לבחור אפשרות ולראות את תוצאות הסקר בזמן אמת.
  • מדבקת האשטאג: כאשר העוקבים שלך ילחצו על המדבקה הזו, הם יועברו לדף ה- האשטאג הרלוונטי.
  • מדבקת שאלות: אפשר לאנשים להגיב לסטורי שלך - כל מה שהעוקבים שלך צריכים לעשות זה להקיש על המדבקה ולהקליד את שאלתם או תגובתם. אתה יכול גם להקיש על השאלה שלהם כדי לספק תשובה.
  • מדבקת מוסיקה: מתגלגל לאט לאט למספר מדינות, מדבקה זו מאפשרת לך לשתף חלק משיר בסטורי שלך.
  • מדבקת סלפי: הקש על המדבקה המציגה את תמונת הפרופיל שלך כדי להתחיל לצלם תמונות שאתה תוכל להוסיף כמדבקות לסטורי הבא שלך.
תיוג מיקומים תיוג מיקום יעזור לך להתגלות בסטורים ברמת המיקום (לדוגמה, ניו יורק או מסעדה פופולארית בשכונה שלך). תיוג קבוע של המיקום שלך בסטורי שלך כאשר הוא רלוונטי יכול להציב אותך בפני אנשים שמבקרים באותו מקום מסוים.  

האשטאג

בעוד שהם משמשים בדרך כלל לגילוי וחשיפה באינסטגרם, סביר להניח שהאשטאג ירחיק את הצופים מהחנויות שלך וימשוך אותם אל פוסטים של אחרים.   האשטאג בסטורים משמשים בצורה הטובה ביותר רק אם אתה הבעלים שלהם, אם אתה מפעיל תחרות מסוימת או שאתה מבקש מלקוחות לשלוח תמונות של עצמם באמצעות המוצר שלך תחת ההאשטאג מסוים של המותג שלך. בדרך זו, אם ההאשטאג הזה משומש בסטורי, הוא ייקח אנשים לאוסף של פוסטים הקשורים למותג שלך.   "Grayes" המותג משתמש בכל שלושת האופציות בסטורי הזה: (הוסף תמונה)   השתמש בשידור החי של אינסטגרם כדי לתמוך בסטורי שלך השידור החי של אינסטגרם הוא משהו שכיף לראות כשזה השידור החי של מישהו אחר, אבל זה קצת מפחיד לצלם את עצמך בשידור ישיר מאחר שזה נשמר ויוצא בזמן אמת.   שידור חי נותן לך פחות שליטה בגלל שזה הכל ישיר ללא עריכה, אבל מצד שני זה אינטרקטיבי ומאוד מגוון.   אחד היתרונות של השידור החי הוא שהעוקבים שלך יקבלו הודעה כאשר תפעיל אחד (אלא אם כן הם כיבו את ההתראות). לאחר שתסיים את השידור החי, תוכל להעלות אותו לסטורי שלך במשך 24 השעות הקרובות.   אם יש לך קהל עוקבים גדול מספיק, שקול לתת לשידור החי באינסטגרם ניסיון. העלאה שלו לסטורי שלך משנה את הסמל כדי להבדיל אותו משאר הסטורים בחלק העליון של האפליקציה, שכן סרטונים אלה בדרך כלל נמצאים בתדירות נמוכה יותר מאשר סטורי רגיל.   זכור כי זה אינטראקטיבי, וזה אומר באופן קבוע קבלת הערות מהקהל החי שלך ובנוסף הינך מזמין אותם להשתתף באופן כלשהו. ייתכן שיחלוף זמן מה עד שהקהל שלך יצטרף לפני שתוכל להתחיל, לכן התכונן לרגע הזה כדי להגיע מוכן ויודע כבר כמה צעדים קדימה.   הנה כמה רעיונות לשידור חי באינסטגרם:
  • ליצור תחרות ולהזמין את העוקבים שלך להמר מי ינצח בתחרות.
  • ארח אנשים לשאלות ותשובות או אפילו "שאלו כל דבר שעולה בראשכם"
  • תן דיווח מאירוע מסוים בשידור חי או מאיזשהו רגע מעניין.
  • צלם תכנית אירוח משלך
  זה קל להתבייש ולא להסכים לעשות שידורים חיים, אבל זה ללא ספק שווה את הניסיון, דבר כזה בשגרה יכול לעלות לך את מספר העוקבים בצורה דרסטית.   הגדל את התנועה אל האתר ואל המוצרים שלך   הוסף קישורים שלך לביו בפרופיל אינסטגרם   הביו שלך היה פעם המקום היחיד להוסיף קישור ללחיצה, מותגים רבים עדיין ממשיכים להשתמש בגישה זו. למרבה המזל, תוכל ליישם שני עקרונות המרה בסיסיים כדי לבצע את העבודה: affordance וקריאה לפעולה (CTA).   Affordance מספק אות חושי למשתמש המציין היכן תשומת הלב שלהם צריכה להיות ואיזו פעולה הם יכולים לנקוט. מעבר רק לספר לקהל שלך לבדוק את הקישור בביוגרפיה שלך, שקול להזכיר את החשבון שלך (@הכינוישלך), או באמצעות חץ כדי להצביע על הסמל שלך בפינה השמאלית העליונה של הסטורי שלך, שתיהן מובילות לביוגרפיה שלך.   קריאה לפעולה היא הוראה ישירה עבור מה שאתה רוצה שהקהל שלך יעשה. ללא קריאה לפעולה מפורשת, סביר להניח שהפעולה המוגדרת כברירת מחדל של הקהל תהיה המשך מעבר לסטורי הבא. הנה כמה דוגמאות של קריאות לפעולה שבהן תוכל להשתמש:
  • בדקו את שאר התמונות ב #הקמפייןשלך
  • "החלק למעלה" כדי להשיג מוצר זה
  • לחץ כאן כדי לקבל XX% הנחה
  "Kalelee Creations” .השתמשו בשיטה זו כדי לגרום לקהל שלהם להצטרף לרשימת הדוא”ל שלהם   הוסף קישורים לסטורי באינסטגרם   תוכל גם להוסיף קישורים לסטורי שלך באינסטגרם, ולהוביל משתמשים לדף הבית, לבלוג, לדפי המוצרים או לכל מקום שתבחר. תוכל גם למנף קניות בסטורי של אינסטגרם כדי ליצור פוסטים שניתן ללחוץ עליהם, שיניעו את הקהל שלך לדפי רכישות. השתמש במדבקות המוצר כדי להציג את המוצרים בסיפור שלך. הקהל שלך יכול להקיש כדי לקבל מידע נוסף ולבצע רכישה.   אינסטגרם גם הודיעה לאחרונה שהיא מתכננת לשלב קניות לתוך הכרטיסייה 'חקור'       (explore) שלה. הכרטיסייה 'חקור' היא המקום שבו משתמשים הולכים לגלות תוכן וחשבונות חדשים, מאוגדים כך שיתאימו לתחומי העניין שלהם, לאשכולות ולהתנהגות בתוך האפליקציה. זה יכול לשים את המוצרים שלך בפני קהלים אשר אפילו לא עוקבים אחר החשבון שלך. זכור כי יש לך את תשומת הלב של הקהל שלך עבור רגעים קצרים בלבד, ולכן כאשר אתה רוצה שהם ינקטו פעולה מסוימת, עליך להיות ישיר.   נעץ את הסטורי במועדפים   סטורים יש להם חיי מדף קצרים, אבל הם יכולים להישאר שמורים בפרופיל שלך במידה ותחליט לנעוץ אותם במועדפים, כך שהעוקבים שלך יוכלו לראות אותם מתי שהם רק ירצו. המועדפים בעצם בנויים מסטורים ששמרת ובנוסף באפשרותך להוסיף להם שם או ערכת נושא. תוכל להשתמש במועדפים כדי:
  • צור קדימונים עבור החשבון שלך.
  • הצג את הלקוחות שלך.
  • הצג תכונות מוצר.
  • פנה ישירות לעוקבים חדשים עם תוכן על החשבון והחשבון שלך (תוכל לתייג אותו "התחל כאן").
  • פרסם מכירה
  ניתוח תוצאות עם אינסטגרם Analytics   עם חשבון אישי, זה יכול להיות קשה לדעת איך הסטורים שלך מתפקדים. אין לך הרבה סטטיסטיקות לעבוד איתם חוץ מ'צפיות'(תוכל לראות מי צפה בסטורי שלך על ידי החלקה עליו) ותגובות (כאשר הצופה שולח לך הודעות באמצעות הסטורי שלך). אבל עם חשבון עסקי, יש גישה למגוון רחב של סטטיסטיקות וקבלת משוב משמעותי יותר מהסטורים שלך. עם חשבון עסקי אינסטגרם יציג לך ערכים כגון השפעה וטווח הגעה לקהלים אחרים, אך גם פעולות שבוצעו בסטורים שלך, כגון מספר האנשים שצפו בהם, השיבו, לחצו על קישור או הריצו.   השתמש בתובנה זו כדי להבין היכן אתה מקבל את רוב המעורבות והלחיצות ואיפה אתה מאבד את תשומת הלב. תוכל לדעת אם הסטורים שלך ארוכים מדי או קצרים מדי, תוכל להפוך את התוכן שלך לטוב יותר לאורך זמן.
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%aa%d7%9e%d7%a9-%d7%91%d7%a1%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%9c%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%95%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%90%d7%aa%d7%94-%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%a2%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%90%d7%aa/

No comments:

Post a Comment