Monday, November 26, 2018

איך לנהל מספר חשבונות מרובה באינסטגרם: מדריך בשלבים

אם אתה מנהל מספר חשבונות מרובה באינסטגרם כחלק מאסטרטגית השיווק שלך ברשתות חברתיות, אז יש לנו חדשות טובות: זה קל להוסיף ולהחליף בין חשבונות באינסטגרם.   ואם אתה עדיין לא משתמש באינסטגרם לעסק שלך , אולי כדאי שתחשוב על זה. אינסטגרם נותנת לך גישה ליותר ממליארד לקוחות פוטנציאלים, 71 אחוזים מעסקים בארצות הברית כבר משתמשים בפלטפורמה. חשבונות אינסטגרם עם אינסטגרם, אתה יכול לנהל עד חמישה חשבונות מאותה האפליקציה. זה קל להחליף בין חשבון העבודה שלך, החשבון האישי שלך, ושם המשתמש באינסטגרם שעשית לקקטוס האהוב העליך. רק תוודא שאתה בודק לאיזה חשבון אתה מעלה לפני שאתה מעלה פוסט!  

איך להוסיף חשבון אינסטגרם שני (או יותר)

  אם אתה רוצה לנהל מספר חשבונות מהטלפון שלך, אתה צריך קודם כל להוסיף אותם לאפליקציה שלך. אל תשכח לעדכן לגירסה הכי חדשה של האפליקציה.    שלב 1: פתח את האפליקציה, ואז לך לפרופיל שלך באמצעות לחיצה על התמונה בפינה ימנית התחתונה.   שלב 2: פתח את תפריט האפשרויות בצד ימין למעלה ואז תלחץ על ה"גיר" כדי לפתוח את ההגדרות שלך.   שלב 3: תגלגל עד למטה כדי ל"הוסף חשבון".   שלב 4: הכנס את שם המשתמש והסיסמא של החשבון שאתה רוצה להוסיף. הוקוס פוקוס! אתה יכול להוסיף ולנהל עד חמישה חשבונות אינסטגרם באפליקציה אחת תוך שימוש בשיטה הזאת.   הוספת חשבון אינסטגרם

איך להחליף בין חשבונות באינסטגרם

  עכשיו שהוספת את כל החשבונות שלך לאפליקציה שלך, זה קל להחליף בין חשבונות האינסטגרם שלך.   שלב 1: לך לפרופיל שלך ותלחץ על שם המשתמש שלך למעלה.   שלב 2: יקפוץ תפריט. בחר את החשבון שאתה רוצה להשתמש בו. זה הכל!      

איך התראות קופצות עובדות עם מספר חשבונות אינסטגרם מרובה

  רוצה התראות קופצות רק לחשבון של העבודה שלך? זה קל לבחור איזה התראות אתה מקבל לכל אחד מחשבונות האינסטגרם שלך. הנה הדרך:   שלב 1: לך לפרופיל שלך ופתח את תפריט האפשרויות בפינה ימנית העליונה. לאחר מכן תלחץ על סמל הגיר כדי לפתוח את ההגדרות שלך.   שלב 2: גלגל למטה ל"התראות". אתה יכול לכוון את ההתראות הקופצות שלך, ההתראות באימייל ובהודעות טקסט לחשבון הזה.   שלב 3: עשה זאת לכל חשבון.   איך להסיר חשבון אינסטגרם   האם היכולת שלך לגרום לדברים לצמוח לא עבדה? זה קל להסיר את החשבון שיצרת בשביל הקקטוס האהוב עליך לשעבר (וכל חשבון שאתה לא רוצה להיות אחראי אליו יותר).   שלב 1: בחר את החשבון שאתה רוצה להיפטר ממנו ולך לעמוד הפרופיל שלך.   שלב 2: פתח את תפריט האפשרויות, ואז תלחץ על ה"גיר" כדי לפתוח את ההגדרות שלך. גלגל עד למטה.   שלב 3: בחר ב"התנתק מ[שם החשבון]".   החשבון הזה עדיין קיים, אבל הוא לא יופיע יותר בתפריט הרשימה הנפתחת כשאתה עובר מחשבון לחשבון. אם תשנה את דעתך, תוכל להוסיף אותו שוב באמצעות מעקב אחרי השלבים בחלק של "איך להוסיף מספר חשבונות אינסטגרם מרובה" למעלה.   אם אתה מרגיש צורך עמוק להרוג את הקקטוס שלך, אתה יכול גם למחוק לגמרי את חשבון האינסטגרם הזה.   איך להוסיף ולנהל מספר חשבונות אינסטגרם מרובה באמצעות שימוש בHootsuite בשולחן העבודה   שלב 1: לחץ על סימן הפרופיל בתפריט ההתחלה ואז בחר ב"הוסף רשת חברתית."   שלב 2: בחלון הקופץ, בחר באינסטגרם ולחץ על "התחבר לאינסטגרם". התחבר ותאשר את הגישה של Hootsuite לחשבון שלך.   שלב 3: חזור על שלבים 1-3 לכל חשבון אינסטגרם שאתה רוצה לנהל מHootsuite. שלב 4: ברגע שכל החשבונות שלך התווספו, זה קל להחליף ביניהם בלוח עבודה שלך בHootsuite. פשוט פתח את תפריט האפשרויות שבצד שמאל  ולחץ על שיתופים. כל אחד מהחשבונות שלך יופיע כלשונית נפרדת.   איך להוסיף את האינסטגרם לHootsuite  באפליקציה של הטלפון   שלב 1: לך לפרופיל שלך ולחץ על "רשתות חברתיות".   שלב 2: לחץ על "הוסף רשת חברתית".   שלב 3: בחר ב"אינסטגרם". ואז התחבר ותאשר לHootsuite לקבל גישה.   שלב 4: כדי להוסיף מספר חשבונות, חזור על שלבים 1-3 לכל חשבון שאתה רוצה להוסיף.   כשאתה קובע מראש פוסט, רק תוודא שאתה יוצר אותו באמצעות שימוש בחשבון הנכון. Hootsuite יפרסם אותו אוטומטית כרגיל.   בום. זהו זה. אתה מנהל מספר חשבונות אינסטגרם מרובה כמו מומחה.
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%a0%d7%94%d7%9c-%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8-%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%94-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%9d/

No comments:

Post a Comment