Tuesday, March 7, 2017

צפיות ביוטיוב איך זה עובד?

הרשתות החברתיות הן כבר מזמן לא מה שהיו בתחילת דרכן וכבר מזמן לא דרך לתקשר עם חברים מעבר לים, אלא דרך עבור חברות לתקשר עם הלקוחות שלהם ולקבל פלטפורמת פרסום כמעט בחינם והן כבר מזמן לא רק פרופילים של אנשים בשר ודם שמעלים תמונות שלהם מחיי היום יום. הרשתות החברתיות מלאות בפרופילים של מותגים וחברות שמעלים תמונות של מוצרים חדשים. וכך גם רשת היוטיוב הפכה מרשת חברתית להעלאת סרטונים, קליפים ועוד לרשת חברתית שמעלים אליה סרטונים על מנת לגרוף לייקים וצפיות לסרטון ולערוץ היוטיוב שלנו .

מדוע למעשה אכפת לבעלי הערוץ מכמות הצפיות? ואיך עובדות הצפיות ביוטיוב?

החישוב הוא פשוט וקל, ככל שמספר החשיפות עולה, כך גם עולה מספר הצפיות בסרטונים של אותו ערוץ. כאשר הסרטון עולה על סך צפיות מסויים הוא נהפך לסרטון אטרקטיבי עבור יוטיוב והלקוחות שלה. בנוסף, יש עניין לשתול פרסומות לפני סרטונים בעלי טראפיק גבוה. המפרסם משלם ליוטיוב עבור מספר פרסומות והיא מצידה משלמת לאותו ערוץ על הטראפיק הגבוה עבור הפרסומת ששתלה לפני הסרטון שלו. לכן, אנשים רבים מחפשים תוכן איכותי, מעניין או מצחיק על מנת לגרוף מספר רב של צפיות ובכך להפוך ולאטרקטיביים בפני יוטיוב.

אז איך ניתן למעשה  ניתן למשוך טארפיק לערוץ יוטיוב שלנו?

ישנן מספר שיטות שבעזרתן נוכל למשוך טראפיק לעמוד שלנו כאשר השיטה הראשונה והמוכרת ביותר היא פרסום הערוץ שלנו ולהעביר את הדבר מפה לאוזן על ידי שיתופים דרך מיילים, רשתות חברתיות כאלה ואחרות וכמובן גם בעזרת חברים. דרך נוספת ויעילה יותר היא קניית צפיות ממשתמשים אמיתיים ברשת היוטיוב, כאשר ישנן חברות דרכן אנו נקנה את אותן צפיות או אותם לחיצות "אהבתי" ובכך נוכל להראות לרשת היוטיוב טראפיק איכותי ואמיתי בערוץ שלנו. ניתן לרכוש מספר בלתי מוגבל של צפיות ממשתמשים בארץ ובעולם כאשר ישנן חברות שמוכרות בין 100 צפיות ועד לרבע מליון צפיות בסכומים שנעים בין עשרות שקלים למאות ואלפי שקלים. לאחר אותה השקעה וקניית צופים, הערוץ שלנו יחשב בתור ערוץ נצפה ביוטיוב ואז נוכל להתחיל לקבל עבורו כסף כאשר צופים בו יצפו בפרסומות.

המאמר צפיות ביוטיוב איך זה עובד? פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment