Sunday, March 5, 2017

איך למחוק חשבון אינסטגרם

בימים שלנו היום, בו הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיינו אנו לעיתים מרגישים כאילו כל מה שאנו עושים במשך כל היום הוא לעקוב אחרי הרשתות החברתיות במחשב, באייפד ובטלפון הנייד שלנו. זוהי אכן דרך טובה מאוד להשאר מעודכנים במה שקורה בחיי החברים שלנו במיוחד באמצעות הפייסבוק, האינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות אך לעיתים אנו עלולים להרגיש כאילו כל העיסוק סביב הרשתות החברתיות הללו גורם לנו לאבד זמן יקר מהחיים שלנו אותו היינו יכולים להשקיע קצת בעצמנו וללמוד משהו חדש, בבני משפחתנו על ידי בילוי זמן במחיצתם וכדומה. לכן, לאחרונה אנו שומעים יותר ויותר על אנשים ששואלים איך למחוק את חשבון האינסטגרם שלהם היות והם פשוט לא מצליחים לעשות זאת. לכאורה זה אולי אמור להיות פשוט וכל שעלינו לעשות הוא למחוק את האפליקציה מהטלפון הנייד שלנו או מהאייפד שלנו אך למעשה עלינו לבצע עוד מספר פעולות לפני שאנו מוחקים את חשבון האינסטגרם שלנו לצמיתות.

אז מה למעשה עלינו לעשות?

אז על מנת למחוק באופן מוחלט את חשבון האינסטגרם שלנו כל שעלינו לעשות הוא לעשות זאת דרך המחשב על ידי כניסה לאתר האינטרנט של אינסטגרם. כאשר עולה לנו הדף הראשי של האתר עלינו להקליד את פרטי חשבון האינסטגרם שלנו, כלומר שם משתמש וסיסמא וללכת לאופציות של עריכת הפרופיל שלנו. שם נפגוש באפשרות של השהיית החשבון שלנו באופן זמני, אך זוהי אופציה שמשהה אותו במשך שבוע אחד בלבד, כך שאם נרצה למחוק את הפרופיל באופן מוחלט עלינו ללכת לשורת הכתובת ולמחוק את המילה TEMPORARY מהלינק ולכתוב במקומה את המילה PERMANENT.

 

לאחר מכן נקיש אנטר ויעלה לנו עמוד של מחיקת החשבון שם נשאל את השאלה מדוע אנו מוחקים את חשבון האינסטגרם שלנו. לאחר מכן נקבל הודעה שכל התמונות שהעלנו יעלמו לתמיד ונאלץ להקיש את הסיסמא שלנו שוב על מנת לאשר שאנו באמת רוצים למחוק את חשבון האינסטגרם שלנו. אחר מכן נקבל הודעת אישור בה יאמר לנו שהחשבון שלנו אכן נמחק וזהו זה. חשבון האינסטגרם שלכם ירד מהרשת וכעת יש לכם יותר זמן פנוי לעצמכם.

הפוסט איך למחוק חשבון אינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment