Monday, March 27, 2017

אינסטגרם למחשב

רבים מאיתנו עושים שימוש באפליקציות השונות ובעיקר ברשתות החברתיות דרך הסמרטפון בין אם זה שיטוט בפיד בפייסבוק, מעקב אחר ציוצים בטוויטר, צפייה בסרטונים ביוטיוב או העלאת תמונות באינסטגרם. יחד עם זאת, בואו לא נשכח שאנו נמצאים בעידן המסכים ולכן חשוב לנו להיות מחוברים לרשתות הללו ולשאר אתרי האינטרנט וחנויות הרשת שמשרתים אותנו ביומיום. בעיקר כאשר אנו מנהלים חשבונות עסקיים בכל אותן רשתות חברתיות והתנועה בהן משפיעה על החשיפה שלנו, התנועה שלנו והמכירות שלנו. בפוסט הבא נסביר לכם איך להוריד אינסטגרם למחשב שלב אחר שלב וכמובן איך לעשות שימוש באפליקציה שכבשה את העולם כבר די מזמן.

 

אז השיטה הראשונה לעשות את זה היא פשוט להוריד תוכנה מיוחדת למחשב שתדמה את המחשב האישי שלכם לטאבלט. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להיכנס לקישור הבא http://www.bluestacks.com/it/index.html#gref ולהוריד את התוכנה החינמית שבקישור הזה. בשלב הבא, אחרי שהתוכנה ירדה למחשב אתם צריכים ללחוץ עליה ופשוט להתקין אותה ממש כמו שמתקינים כל תוכנה אחרת שאתם מכירים. בשלב הבא אתם מכניסים את חשבון הגוגל שלכם ואז יכולים להתחבר לכל אפליקציה: גוגל פלוס, יוטיוב, פיסיבוק וכמובן אינסטגרם במחשב האישי שלכם.

 

דרך נוספת לעשות זאת היא להיכנס דרך המאק בוק שלכם לאפ סטור ופשוט להוריד את האינסטגרם. בשלב הבא עליכם פשוט להכניס את שם המשתמש והסיסמא שלכם ואתם יכולים להתחיל לגלוש.

 

איך מעלים תמונות לאינסטגרם דרך המחשב?

אחת השיטות הטובות לעשות זאת היא להיכנס לאתר שנקרא GRAMBIR. הזינו את שם המשתמש והססמא שלכם. בשלב הבא כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להעלות את התמונה שאתם רוצים לחשבון האינסטגרם. אחר כך אתם יכולים להוסיף האשטגים או תיוגים לתמונה שהעליתם וזהו התמונה באינסטגרם שלכם דרך המחשב האישי. יש כמובן עוד כל מיני שיטות לעשות את זה, אתם מוזמנים לנסות בעצמכם ולשתף אותנו…

המאמר אינסטגרם למחשב פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment