Tuesday, February 28, 2017

צפיות ביוטיוב - חשיפה אדירה

מי מאיתנו לא צופה ביוטיוב לפחות פעם ביום? כשאנחנו גולשים לנו בפייסבוק למשל, הסיכוי שניתקל בסרטון ששותף מיוטיוב גבוה מאוד והסיכוי שנצפה באותו סרטון גם הוא גבוה. לעתים גם אנחנו משתפים סרטונים לאחר צפיות ביוטיוב כאשר סרטון כזה או אחר נגע לליבנו, ריגש אותנו, גרם לנו להסיק איזו מסקנה, השכלנו בזכותו ויש מצבים שבהם אנו גם מתייגים חברים שלנו בסרטונים שעלו מהיוטיוב דרך הפייסבוק כי אנחנו יודעים שהסרטון אולי ימצא חן בעיניהם או שהוא מתאים להם מסיבה כזו או אחר. בשורה התחתונה ככל שהזמן עובר לצפיות ביוטיוב יש יותר ויותר כוח.

 

מתי עוד אנו צופים ביוטיוב?

•     כשאנו רוצים להאזין למוזיקה שאנו אוהבים - מליוני קליפים, קאברים וסרטונים מוזיקליים מועלים לרשת החברתית מדי יום.

•     שאנו רוצים להבין לגבי נושא כזה או אחר - אינספור מומחים בשלל תחומים: רפואה, מדע, ספורט, תיירות, בעלי חיים, תזונה  מעלים סרטונים ליוטיוב בכל יום.

•     שאנו רוצים להעשיר את שעות הפנאי שלנו - סרטים, סדרות, סיפורים, מדיטציות, רעיונות, טיפים, מדריכים - אלו ועוד מופיעים ביוטיוב על ידי מגוון של אנשים מקצועיים וחובבנים.

 

אז איך לקדם סרטונים ולהגדיל את כמות הצפיות שלכם ביוטיוב?

כמו שאתם בוודאי יודעים, יוטיוב נחשב למנוע החיפוש המוביל אחרי גוגל. למעשה, מדובר באתר הנצפה ביותר בישראל אחרי פייסבוק וגוגל. בפועל, מכיון ויש שיתוף פעולה בין גוגל לבין יוטיוב, גוגל מעדיפה לקדם סרטונים על פני טקסטים משום שגוגל תומכת במה שהכי נכון לגולש וסרטון פשוט נותן לגולש את כל מה שהוא צריך בצורה ברורה, קצרה ומוחשית בלי שהוא יצטרך להתאמץ. אם אתם לא יודעים איך לנהל את הערוץ שלכם ביוטיוב, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לקנות צפיות ביוטיוב מצופים ישראלים אמיתיים או מצופים בחו״ל, זאת במידה והשירותים שאתם מעניקים מתאימים גם לקהל שהוא לא ישראלי.

 

הרבה צפיות ביוטיוב :

1.        מגדילות את רמת החשיפה שאתם מקבלים

2.        מעודדות לייקים ושיתופים בפייסבוק

3.        מחזקות את המותג שלכם

4.        הופכות את המותג שלכם למעניין ומסקרן עבור קהילה גדולה של אנשים

המאמר צפיות ביוטיוב - חשיפה אדירה פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment