Sunday, February 19, 2017

חיפוש באינסטגרם - איך עושים את זה?

אין ספק שהרשתות החברתיות תפסו תאוצה רבה בשנים האחרונות וכמעט לכל אחד ואחת מאיתנו יש חשבון פייסבוק, טווייטר או אינסטגרם, או את שלושתם. הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות מכלי שעוזר לנו להעביר את הזמן ולהתעדכן עם חברים ותיקים לכלי שיווקי שבעזרתו החברות המסחריות מביאות לנו את התכנים אותם אנחנו מחפשים. קחו למשל את רשת האינסטגרם בה אנו רואים יותר ויותר פעילות של חברות גדולות אשר יוצרות לעצמן פרופיל פעיל שאליו הן מעלות תמונות וסרטונים וכך גורפת לייקים מאיתנו העוקבים וכך גם שומרת על קשר על הלקוחות שלה או עם לקוחות פוטנציאליים.

 

בנוסף החברות גם מקיימות תחרויות שונות אשר במסגרתן הן משתפות כמובן את העוקבים שלהם ובכך הופכות אותם לפעילים בדו שיח עם המותג האהוב עליהם. אופציה נוספת של האינסטגרם המקלה עבור העוקבים על המלאכה היא שורת החיפוש אשר עובדת בדיוק כמו כל שורת חיפוש אחרת של גוגל לדוגמא או של הפייסבוק. אם למשל אנחנו גולשים ברשת האינסטגרם שמתעניינים בנושא של כושר וקרוס פיט, כל שעלינו לעשות הוא להקיש זאת בשורה העליונה של חיפוש באינסטגרם ומיד לאחר מכן אנחנו נקבל תוצאות בתחום שאותו חיפשנו.

סוגי החיפושים באינסטגרם

אז לאחר שהקשנו את הנושא בו אנו רוצים לראות פוסטים, תמונות וסרטונים נקבל מספר אופציות כאשר הראשונה היא פרופילים אשר הנושא אותו חיפשנו נמצא בשמם, כך שאם חיפשנו קרוס פיט כנראה שנקבל מספר פרופילים בנושא הקרוס פיט. בנוסף, נוכל לחפש גם תגיות באותו נושא או בשמם האינטרנטי, האשטאגים, שאם נבחר באופציה זו אנו נראה את כל הפוסטים האחרונים בנושא קרוס פיט בנוסף למספר פוסטים שנקבל בראש הרשימה שהיו הפוסטים הכי מדוברים באותו האשטאג. מעבר לאופציות של חיפוש תיוגים וחיפוש פרופילים ניתן גם לבצע באינסטגרם חיפוש של מקומות, כלומר אנחנו נכתוב שם של מקום למשל פסל החירות או עיר מסויימת כמו פיזה למשל ואנו נקבל את כל הפוסטים שצולמו והועלו לרשת האינסטגרם מאותו מקום בזמן האחרון על פי רצף כרונולוגי.

המאמר חיפוש באינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק 

No comments:

Post a Comment