Sunday, February 26, 2017

קניית צפיות ביוטיוב ייתרון משמעותי על המתחרים

כמה מכם צופים לפחות בסרטון אחד ביום ביוטיוב? … אני לא ממש יודעת מה אתכם, אבל אני צופה ביוטיוב לאורך כל היום.לא רק שהסרטונים ביוטיוב עוזרים לי בעבודה שלי לקבל רעיונות והשראה בעיניי זה כלי מעולה שנותן כל כך הרבה דברים טובים. בעזרת יוטיוב לא רק שאפשר לשמוע לאיזה מוזיקה שאתם אוהבים, הרי מוזיקה מטעינה את הגוף שלנו באנרגיה אפשר גם להיחשף להרצאות מעניינות מכל העולם של אנשים שבאמת שווה להאזין אליהם, ללמוד דברים חדשים, אפשר לגלות הכל על מקומות ואתרים במקומות שונים על הגלובוס ופשוט להיות שם בלי שאתה באמת שם וזה רק על קצה המזלג.

 

בעזרת היוטיוב אתם יכולים להתאמן בעצמכם כי יש המון סוגים של אימונים: אימוני כוח, אפשר אפילו ללמוד איך לשחות נכון, איך לרכב על אופניים נכון, איך לרוץ נכון וכך להימנע מפציעות ספורט. שם אתם גם יכולים להיחשף למידע על תזונה נכונה בכל מיני היבטים. ביוטיוב אפשר גם ללמוד שפות, להיחשף לאינספור תחומים בין אם שיעורי איפור, כתבות בתחום הרפואה, ללמוד איך גוף האדם עובד בקיצור, זה עולם ומלואו. עולם של תוכן.

 

איך יוטיוב יתרום לכם?

אם יש לכם עסק וכבר הקמתם לעצמכם ערוץ עסקי ביוטיוב, עשיתם חכם. עכשיו אתם רק צריכים למנף את זה ואולי גם הייתי ממליצה לכם להשקיע בקניית צפיות ביוטיוב כי אין מה לומר, יותר צפיות יביאו לכם יותר חשיפה ויותר חשיפה תגרום לעוד ועוד ועוד אנשים להכיר אתכם. בעזרת צפיות אתם מחזקים את המותג שלכם, אתם גורמים לאנשים להתחבר אליכם, אתם מעבירים את המסר שלכם בצורה הכי טובה שיכולה להיות. אם עדיין לא הרמתם ערוץ משלכם, זה הזמן להיכנס ליוטיוב, לצפות בסרטון איך מקימים ערוץ ביוטיוב ואיך מנהלים אותו בצורה הטובה ביותר. במקביל שווה גם להשקיע בבניית דף עסקי או קבוצה בפייסבוק שלא רק תעזור לכם להגדיל את החשיפה של הסרטונים, אלא ממש להגדיל את כמות הלייקים, יותר אנשים ישתפו את הסרטונים שלכם וזה באמת יתרום לכם מכל הבחינות.

המאמר קניית צפיות ביוטיוב ייתרון משמעותי על המתחרים פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment