Tuesday, February 7, 2017

אינסטגרם - כלי שיווקי שאתם חייבים להכיר!

כבר זמן מה שאנו עושים שימוש ברשתות החברתיות ומנסים למקסם את מגוון האפשרויות והפעולות אותן ניתן לבצע באמצעותן למטרת קידום העסק שלנו. בעוד גוגל הצהירה כי קישורים בין הדף העסקי לאתר העסק, פעילות פוריה בדף הפייסבוק עם דגש על אותן מילות חיפוש מסייע בתהליך הקידום האורגני, מסתבר שגם השימוש בשאר רשתות חברתיות כמו אינסטגרם, גוגל פלוס ופינטרסט תורם הן לתהליך הקידומי של האתר והן מגדיל את כמות התנועה וכתוצר ישיר של זה גם את המכירות שלנו.

 

אינסטגרם - תלמדו מהאלופים ופשוט תעשו כמוהם!

הנה כמה דוגמאות למותגים שיודעים איך עושים עבודה שיווקית מעולה באינסטגרם אשר מסייעת בסופו של דבר בעידוד הזהות עם המותג, הגדלת החשיפה ותנועת הגולשים.

 

הדף הראשון שראוי להערכה הוא הדף של המותג Story - רשת האופנה שכבשה את ישראל ומאגדת בתוכה כמה מותגים עם סיפור. לדף האינסטגרם של Story יש לא פחות מ30.6k של עוקבים. מאז שהדף קיים הם העלו 3,108 פוסטים שכמובן משלבות תמונות שפשוט עושות חשק לקנות. זה בדיוק המקום להתעדכן על קולקציות חדשות, על מבצעים מטורפים, על מותגים חדשים שנכנסים לרשת ועוד. שילוב בין צבע, תמונה, מלל וכמובן חוש טעם אופנתי במיוחד מגדילים הן את כמות העוקבים והן את המחירות של החברה בעשרות אחוזים.

 

חברה נוספת שלאחרונה הכריזה על היותה שמה חותם בישראל היא לא אחרת מחברת התעופה Ryanair שמוכרת כרטיסי טיסה בכל אירופה, מרוקו ועכשיו גם מישראל ולישראל במחירי רצפה. באינסטגרם יש למותג לא פחות מ- 108K של עוקבים ומאז שפתחתה את האינסטגרם שלה יש לה כבר קרוב ל-490 פוסטים. תמונות מעוררות רצון לחופשה מהנקודות החמות ביותר על הגלובוס, אלפי לייקים ותיאורים מדויקים הופכים את העמוד לאחד המצליחים. כזה שכעת גם לכם כדאי לעקוב אחריו.

 

איך תעשו את זה בעצמכם?

ובכן בכדי לנהל חשבון אינסטגרם לא צריכים תואר בהנדסה אבל כן צריך:

1.         יצירתיות

2.         תחכום

3.         מחשבה מחוץ לקופסא

 

כל הרעיון הוא לתייג באמצעות האשטגים בצורה נכונה כל מה שיכול להיות קשור לתמונה, לעקוב אחרי מי ששווה לעקוב אחריו ובעיקר להיות מקוריים.

 

המידע אינסטגרם הוא מידע מקורי מהאתר טרופיק

No comments:

Post a Comment