Monday, January 23, 2017

לקנות צפיות ביוטיוב

אם גם אתם מלאי התפעלות לגבי סרטון ביוטיוב שהצליח לצבור כמות גדולה מאוד של צפיות וזאת למרות היותו בינוני מינוס, קרוב לוודאי שעדיין לא שמעתם על כך שניתן לקנות צפיות ביוטיוב ולקדם את הסרטון בקצב בו אתם מעוניינים.

 

קונים ומקדמים בצעדי ענק

נכון להיום יש אתרים רבים שמציעים קניית חבילת צפיות ביוטיוב ואנשים רבים שבוחרים לשלם כסף ולרכוש צפיות שיעזרו להם לפרסם את אותו סרטון, לקדם אותו ולחשוף אותו לכמות גדולה של אנשים שתוביל לכמות גדולה עוד יותר של צפיות. מספר צפיות גדול של סרטון ביוטיוב מוביל לקידום הקליפ בפלט תוצאות החיפוש במנוע החיפוש הפנימי של האתר. בנוסף, אי אפשר להתעלם מהעובדה שכל סרטון שעובר את רף חצי מיליון הצפיות זוכה לתשומת לב רבה וסרטון שחוצה את מיליון הצפיות קרוב לוודאי שיזכה אף להד תקשורתי. מסיבה זו חברות רבות המפרסמות סרטונים על מוצר או שירות מסוים מוכנות לקנות צפיות ביוטיוב על מנת לקדם את הסרטון שלהם ולזכות להד תקשורתי.

 

קונים צפיות ביוטיוב

חברות רבות בישראל מציעות שירות קניית צפיות ביוטיוב . הן מציעות חבילות צפייה שבין 5000 ל- מיליון צפיות וכיוון שהתחרות גדולה, יש גם חברות שמציעות יחד עם כל חבילה כמות יפה של לייקים במתנה וכן התחייבות שהלקוח יתחיל לראות את התוצאות כבר תוך יממה אחת. אך כיצד יודעים מהי החברה שממנה כדאי לקנות חבילת צפיות וכיצד יודעים מהן צפיות איכותיות? התשובה לכך היא שחובה לוודא שהחברה שמציעה חבילות צפייה היא אכן חברה שפועלת באופן חוקי, חברה שמקדמת את הסרטון באופן תקין וחברה שמבטיחה לכם שהצפיות בסרטון הן של אנשים אמיתיים (וכמובן שמדובר על יוזרים ייחודיים). בנוסף, ככל הגולשים יצפו באחוזים גבוהים של הסרטון כך הצפייה תוגדר גם כאיכותית יותר.

 

לסיכום, אם גם אתם מעוניינים שהסרטון אותו אתם מפרסמים ביוטיוב יזכה לחשיפה גדולה ולאותו באאז בו אתם מעוניינים ברשת, בוודאי תהיו מעוניינים לקנות לעצמכם חבילת צפיות ביוטיוב שיבטיחו זאת.

הטקסט לקנות צפיות ביוטיוב פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment