Monday, January 23, 2017

צפיות ביוטיוב – מה זה אומר?

אנשים רבים שצופים בתוכנית הטלוויזיה 'צינור לילה' ותוכניות נוספות המציגות סרטונים מצליחים, המומים מכמות הצפיות של סרטון זה או אחר ביוטיוב. יש סרטונים שמגיעים לחצי מיליון צפיות ויש גם כאלו שמגיעים למיליון צפיות ואף יותר. רוב האנשים תוהים כיצד ניתן להגיע לכמות כה גדולה של צפיות ביוטיוב. התשובה היא קידום נכון וחשיפה לכמות גדולה של אנשים באופן ויראלי ופעמים רבות גם עזרה מחברות שמציעות קניית צפיות ביוטיוב. מה זה אומר? התחילו לקרוא!

 

הקסם של YOUTUBE

יוטיוב הוא אתר אינטרנט של שיתופי וידאו. נכון להיום כל מי שמעוניין לראות סרטון מוזיקה, סרטון הדרכה, סרטונים מצחיקים, וידיאו קליפים ועוד כל מיני סוגי סרטונים נכנס אל יוטיוב ומחפש באמצעות מנוע החיפוש הפנימי של האתר את מבוקשו. נכון לשנת 2016 יוטיוב הוא אתר שיתופי הוידאו הגדול ביותר בעולם. בישראל היו טיוב משמש בעיקר את תעשיית המוזיקה והפרסום ורוב הישראלים נכנסים אל אתר זה על מנת לשמוע שירים שונים. נכון להיום ניתן לקדם את הסרטון אותו מעלים ב – YOUTUBE על ידי קניית צפיות ביוטיוב , קניית תגובות וקנייה של לייקים.

 

ישנן חברות רבות בישראל שמציעות שירות חבילות צפיות ביוטיוב , דבר שגורם לזינוק בכמות הצפיות בכל סרטון ומעניק לו את אותה חשיפת ענק בה מעוניינים.  קיימים יתרונות רבים לקנייה של חבילת צפיות ביוטיוב, כמו למשל נקודת פתיחה מצויינת לסרטון שזה עתה עלה לרשת. סרטון שזוכה לכמות גדולה של צפיות תוך פרק זמן קצר יזכה בדרך כלל לתהודה מצויינת. יתרון שני הוא שהוא הרבה יותר אטרקטיבי לבחור לצפות בסרטון שכבר זכה לצפיות מרובות מאשר סרטון שמונה כמה עשרות או כמה מאות צפיות.

 

אנשים אמיתיים

אם גם אתם החלטתם שאתם מעוניינים לקדם את הסרטון שלכם על ידי קנייה של צפיות, חשוב לשים דגש על בחירת חברה שמספקת צפיות איכותיות, כלומר, צפיות של אנשים אמיתיים כאשר הספירה של הצפיות נספרת על פי כניסה ייחודית של כל יוזר. אם גם אתם מעוניינים לוודא שהסרטון אותו אתם מעלים לרשת אכן יזכה לתהודה לה אתם מצפים ברשת, חשוב שתוודאו שהוא זוכה לאותה חשיפה בה אתם מעוניינים. ביוטיוב מחליטים אילו סרטונים יזכו לחשיפה גדולה יותר בהתאם לפרמטרים שונים, חלק מאותם פרמטרים הם כמות הצופים בסרטון וכמות הזמן בה הם צופים בכל סרטון. בהצלחה!

 

הפוסט צפיות ביוטיוב – מה זה אומר? הוא מאמר מקורי של טרופיק

No comments:

Post a Comment