Wednesday, January 18, 2017

כך נקבל כסף מצפיות ביוטיוב

העלאת סרטונים מקוריים ליוטיוב יכולה לשמש כמקור הכנסה

אתר היוטיוב הוא הרבה מעבר לאתר בו ניתן לצפות סרטונים שונים ולהעלות אליו סרטונים. זהו אתר מסחרי לכל דבר, אשר מפרסמי הסרטונים השונים יכולים להרוויח כסף על צפיות ביוטיוב. איך זה עובד? היוטיוב הוא אתר מסחרי, כלומר, הוא מוכר פרסומות בעמודים שונים ובמעבר בין סרטונים שונים. את הכסף שהוא מרוויח על הפרסומות, הוא מחלק לאותם בעלי סרטונים שהפרסומות הופיעו על הסרטונים שלהם. כמות הפרסומות והכסף שניתן להרוויח מהיוטיוב תלויים שניהם כבמות הצפיות שיש לכל סרטון. כלומר, ככל שיש יותר צפיות ביוטיוב, כך ניתן להרוויח יותר כסף על הסרטון.

איך מרוויחים כסף מצפיות ביוטיוב ?

  • כמות צפיות גבוהה – ככל שמות הצפיות ביוטיוב גבוהה יותר, כך מקבלים יותר כסף עבור הסרטון. חישוב ממוצע שביצעה חברת גוגל (הבעלים של יוטיוב) קבע כי ניתן להרוויח כדולר אחד על כל אלף צפיות ביוטיוב. כלומר, לא הרבה בכלל. עם זאת, ככל שמספר הצפיות עולה, כך גם עולה ההכנסה מהסרטון.
  • סרטון מקורי לגמרי – בכדי להגיע למצב בו מקבלים כסף על הסרטון ביוטיוב צריך שהסרטון יהיה מקורי לגמרי ושלא יעשה בו שימוש במוזיקה שאינה בבעלותכם ושיש עליה זכויות יוצרים. זאת משום שבמצב כזה יוטיוב יזהו כי אתם משתמשים בחומר לא מקורי שלכם, ולא תוכלו להרוויח על הסרטון בכלל, גם אם קיבלתם עליו הרבה מאוד צפיות ביוטיוב.
  • קניית צפיות – הנקודה הזו אולי נשמעת סותרת, אבל קניית צפיות ביוטיוב יכולה לעזור להרוויח כסף מצפיות ביוטיוב. זאת משום שקניית צפיות מעלה את מספר הצופים ההתחלתי. לאחר מכן, הסרטון יקודם בחיפוש של היוטיוב וכך תוכלו להשיג עוד צופים חדשים אשר יגדילו את מספר הצופים, ובסופו של דבר תוכלו להשיג מספיק צופים בכדי להצליח להרוויח כסף מהסרטון שלכם.

האם ניתן להרוויח יפה ביוטיוב?

הרווחים מיוטיוב הם לרוב רווחים די מזעריים, אלא אם יש באמת הרבה מאוד צפיות ביוטיוב שלכם. במקרים בהם יש למעלה ממיליון צפיות, מתחילים להרוויח סכומים של כמה אלפי דולרים, שזה בהחלט סכום נחמד. עם זאת, רק אם מתפעלים מספר סרטונים שונים שלכל אחד יש מיליוני צפיות אז יהיה ניתן ממש להרוויח ביוטיוב.

המאמר כך נקבל כסף מצפיות ביוטיוב פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment