Tuesday, January 17, 2017

קניית צפיות ביוטיוב מישראל

רוצים לקדם את העמוד או הסרטון שלכם ביוטיוב לא יודעים איך?

חדשים ביוטיוב ורוצים שהסרטון שלכם יקודם ויקבל צפיות מכל רחבי הארץ? רוצים שהסרטון שלכם יקבל חשיפה גדולה? קניית צפיות יוטיוב מישראל היא הדרך הטובה ביותר לקידום הערוץ או הסרטון שלכם. ככל שיהיו לכם יותר צפיות איכותיות ואמינות ביוטיוב של צופים מישראל, כך יותר צופים ישראלים גם יחשפו לסרטון שלכם, וכך תוכלו לקבל הרבה מאוד צפיות וחשיפה רחבה מאוד על ידי צופים ישראלים וצופים מהארץ.

איך קניית צפיות עוזרת?

  • קידום הסרטון ברשימת החיפוש – יוטיוב הוא אתר מתוחכם אשר מדרג סרטונים בחלון החיפוש לפי מספר הצפיות והמיקום העיקרי של הצופים. כלומר, קניית צפיות יוטיוב מישראל, תהפוך את הסרטון שלכם למקודם יותר בקרב צופים מישראל, ויעלה אותו לראש החיפוש.
  • המלצה על הסרטון בישראל – התחכום של היוטיוב ממש לא נגמר בדירוג הסרטונים השונים ברשימת החיפוש. ההאתר יודע להמליץ למשתמשים השונים על סרטונים שעשויים לעניין אותם בהתאם לסרטונים דומים שהם צפו בהם, סרטונים שחברים שלהם צפו בהם, או סרטונים פופולריים במדינה בהם הם גרים. לכן, קניית צפיות ביוטיוב מישראל תגרום לכך שהסרטון יוכל בסופו של דבר להגיע לרשימת המומלצים עבור משתמשים ישראלים שונים.
  • מה שנצפה יותר הוא טוב יותר – כאשר משתמשים מחפשים סרטון מסוים ביוטיוב הם לרוב יבחרו את הסרטון עם מספר הצפיות הגבוה יותר, מאחר והוא ייראה להם סרטון איכותי וטוב יותר. לכן, קניית צפיות יוטיוב מישראל יכולה לתרום גם בקידום הסרטון בפן האנושי אשר מפעיל שיקול דעת עצמאי, ולא רק בפן הממוחשב שמפעיל אלגוריתם מתוחכם.

איך יודעים שהצפיות איכותיות?

לא כל חברה שמציעה קניית צפיות יוטיוב מישראל מציעה צפיות איכותיות. צפייה איכותית נחשבת לצפייה של משתמש אמיתי, אשר צפה בלפחות מחצית מהסרטון. רק כך ניתן לקבל דירוגים גבוהים יותר ביוטיוב על פי האלגוריתם ולקבל המלצות עבור הסרטון. כמו כן, ישנה חשיבות שהצפיות אכן יהיו מישראל, ולא מכלל העולם – כפי שלעיתים קורה עם חלק מהחברות המציעות שירותים דומים. ככל שהצפיות יהיו איכותיות ואמינות יותר, כך יעלה הסיכוי להצלחת הסרטון שלכם.

המאמר קניית צפיות ביוטיוב מישראל פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment