Sunday, November 20, 2016

הקפצת צפיות ביוטיוב

קידום סרטונים ביוטיוב יכול להיעשות לבד, באמצעות מומחים בתחום הקידום או באמצעות חברות שמספקות חבילות צפיות ביוטיוב. למרות שכל אחד מאיתנו מעוניין לקדם את הסרטון שלו לבד וזאת על ידי שיתופו אצל חברים וברשתות החברתיות ובכך למזער את ההוצאות, רוב האנשים מגיעים מהר מאוד למסקנה שכמות הצפיות להן הם זוכים לאותו סרטון אותו הם העלו, אינה הכמות המספקת ליצירת אותה תהודה (באאאז) בה הם מעוניינים.

 

קידום הסרטון על ידי מומחים

נכון להיום אתר youtube הוא האתר הפופולארי ביותר בעולם לצפייה והעלאת סרטוני וידיאו על ידי הגולשים. במדינתנו אתר זה משמש בעיקר למטרת שמיעת שירים על ידי הגולשים וכן תעשיית המוזיקה וחברות רבות משתמשות בו על מנת לשווק ולפרסם זמרים, אנשי בידור, מוצרים ושירותים מסויימים. קידום באמצעות אתר זה נעשה על השגת לייקים, צפיות ותגובות של הגולשים. כיוון שרוב האנשים שמעלים את הסרטונים מעוניינים בקידום מהיר וחשיפה מקסימאלית של הסרטון אותו הם העלו, הם שוכרים את שירותיהם של חברות שעיקר המומחיות שלהן היא קידום ביוטיוב. חברות אלו יודעות מהן הפעולות אותן יש לבצע על מנת לגרום להגדלת כמות הצפיות בסרטון, כמות התגובות על הסרטונים וכמות הלייקים.

 

קידום הסרטון לבד

יש אנשים שאינם מעוניינים להתחיל ולשכור את שירותיהם של מקדמי יוטיוב מקצועיים וזאת משום האמונה שהם יכולים להוביל את הסרטון בעצמם לכמות גדולה של צפיות. בנוסף, אנשים אלו אינם מעוניינים לשלם למקדמי אתרים מקצועיים וזאת משום תקציב מוגבל. נכון להיום יש אפשרות של הקפצת צפיות ביוטיוב גם בלי לפנות אל מומחים בתחום, שכן ניתן למצוא חברות רבות ברשת שמציעות צפיות ולייקים ביוטיוב וזאת למטרת הגדלת המכירות שלכם מהסרטון של המוצר אותו העלתם ליוטיוב או צפיות רבות ובאזז לסרטון השיר הראשון בקריירה המוזיקלית שלכם.

 

בוחרים בחברה הנכונה

אם החלטתם על הקפצת צפיות ביוטיוב חשוב שתזכרו שני דברים. הדבר הראשון הוא חוק ה-301 של יוטיוב והדבר השני הוא קניית צפיות ולייקים מחברה אמינה, שמאפשרת תמיכה טכנית בכל שעות היממה, מחירים אטרקטיביים וכמובן צפיות איכותיות. חשוב לקחת בחשבון שאם הסרטון שלכם מיועד לקהל אנשים דוברי עברית חשוב לקנות צפיות איכותיות וייחודיות של משתמשים ישראלים ואם מדובר על סרטון שמיועד לקהל יעד בינלאומי, חשוב לוודא שחבילת הצפיות כוללת צפיות ממשתמשים בחו"ל. דבר אחרון עליו יש להקפיד הוא זמן התחלת הצפיות בסרטון שלכם (האידיאלי הוא בין 24-48 שעות).

בהצלחה!

המאמר הקפצת צפיות ביוטיוב פורסם ראשון בטרופיק

 

No comments:

Post a Comment