Wednesday, November 16, 2016

קידום צפיות ביוטיוב

אפשרויות קידום הסרטון שלכם ביוטיוב, רבות. במאמר זה נגולל בפניכם אודות קידום נכון ביוטיוב וזאת על ידי קניית צפיות וצעדים נוספים. הבה נתחיל..

 

יוטיוב וקידום

אתר יוטיוב הינו אתר לשיתוף וידיאו וידוע כאחד האתרים הפופולאריים והנצפים ביותר בעולם. הוא אמנם נבנה על מנת לאפשר לאנשים את האפשרות לשתף אחד את השני בסרטוני וידאו, אך כיום הוא משמש גולשים רבים גם למטרת חיפוש מידע על מוצרים ושירותים וצפייה בסרטוני הדרכה שונים. דבר נוסף אותו חשוב לדעת הוא שמנוע החיפוש של אתר Youtube  הוא אחד ממנועי החיפוש הגדולים והפופולאריים ביותר ברשת ומדי יום כמויות עצומות של גולשים מכל רחבי העולם צופים באמצעותו בסרטונים שונים באתר.

 

כל הנתונים הללו מובילים מקדמי אתרים רבים להשתמש באתר זה למטרות קידומיות. אתר זה אידיאלי למטרת הבאת תנועה לאתר האינטרנט שלכם ולפרסום הסרטונים בהם אתם מעוניינים. האתר מאפשר רישום של קישור בגוף הסרט וכל מיני קישורים בתיאור הסרטון, אם מדובר על קישור שמוביל לאתר אינטרנט של העסק שלכם או קישורים שמובילים לסרטונים נוספים אותם מעוניינים לקדם ועוד.

 

מקדמים באמצעות יוטיוב

  • מגדירים נכון - איפיון והגדרות נכונות ישפיעו באופן ניכר על קידום צפיות ביוטיוב . חשוב לוודא שאתם מתארים את הסרטון באופן נכון, רושמים מילות מפתח רלוונטיות לסרטון, רושמים כותרת ממוקדת ואטרקטיבית, מתייגים ומקשרים בצורה נכונה את הסרטון לקטגוריה הנכונה באתר.
  • תגובות לייקים וצפיות – חשוב לקחת בחשבון שהתגובות, הלייקים וכמות הצפיות משפיעים על המיקום בדירוג בין תוצאות החיפוש של יוטיוב. חשוב להקפיד להטמיע בין התגובות מילות מפתח רלוונטיות, כך הסרטון יקודם על פי מילת חיפוש ספציפית  של אותו ביטוי אותו אתם מנסים לקדם.
  • סרטוני תגובה – יש אפשרות להגיב בסרטונים אחרים על הסרטון שלכם ולציין קישור של הסרטון שלכם. ניתן לאתר סרטונים מתחרים לסרטון שלכם (המשתייכים לאותה קטגוריה/תחום) ולהשאיר שם תגובות על הסרטון שלכם.
  • רשתות חברתיות – שיתוף של הסרטון ברשת החברתית תוביל במידה רבה לקידום הצפיות שלו ביוטיוב.
  • קניית צפיות – צעד נוסף אותו ניתן לעשות הוא לקנות צפיות, לייקים ותגובות מחברות ישראליות. כאן הכוונה היא אל חברות שמפיצות את הסרטונים שלכם בכל אתר אפשרי. חשוב לפנות אל חברה שמציעה צפיות של יוזרים ישראלים ייחודיים והפצה של הסרטון עד 36 שעות.

 

לסיכום, נכון להיום יש תעשייה שלמה שמאפשרת כלים שונים שמטרתם עזרה בקידום הסרטון שלכם ביוטיוב והעלת כמות הצפיות בו. כעת, כל שנותר הוא לבחור באותן שיטות וכלים שמתאימים לכם. בהצלחה!

 

המאמר קידום צפיות ביוטיוב פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment