Thursday, November 10, 2016

מדוע מומלץ להקפיד על צפיות אמיתיות ביוטיוב

צפיות ביוטיוב מקדמות את הסרטון שלך

קידום סרטונים ביוטיוב נעשה על ידי מספר הצפיות של הסרטון. ככל שסרטון נצפה יותר פעמים, כך הוא מקודם יותר בחיפוש ביוטיוב ואף במנוע החיפוש גוגל. זאת משום שהיוטיוב הוא אתר חכם אשר מאפשר לסרטונים איכותיים יותר, שקיבלו יותר צפיות, להופיע קודם בתוצאות החיפוש, מאחר והם כנראה סרטונים איכותיים יותר. כמו כן, מאחר והיוטיוב פועל על אלגוריתמים חכמים, הוא יודע לזהות ולהבדיל בין צפיות אמיתיות ביוטיוב לבין צפיות מזויפות. כך שצפיות אמיתיות ייחשבו יותר מאשר צפיות מזוייפות.

למה צריך צפיות אמיתיות ביוטיוב?

  • קידום הסרטון בתוצאות חיפוש – בכדי שסרטון מסוים יקודם בתוצאות החיפוש הוא לא צריך רק הרבה צפיות, אלא הרבה צפיות אמיתיות ביוטיוב שנחשבות צפיות איכותיות. צפייה איכותית נחשבת צפייה של למעלה ממחצית מהסרטון, וצפייה כזו יכולה להיות מושגת אך ורק אם מדובר בצפייה אמיתית. לכן, רק צפיות אמיתיות ביוטיוב יכולות לקדם את הסרטון שלכם בתוצאות בחיפוש.
  • לייקים ותגובות – כאשר מקבלים צפיות אמיתיות ביוטיוב הן לרוב מלוות בלייקים, אנלייקים, ותגובות. מאחר ודירוגים מסוג זה ותגובות מראות את הרגשות והמחשבות של הצופים כלפי הסרטון, הם יכולים להוביל ללייקים ותגובות נוספות אשר ייצרו שיח ו"באזז" סביב הסרטון. וכידוע, ככל שה"באזז" גדול יותר, כך תוכלו גם לקבל יותר צפיות חדשות.
  • המלצות של היוטיוב – כאשר מקבלים צפיות אמיתיות ביוטיוב מצופים וממשתמשים אמיתיים, גדל הסיכוי שהיוטיוב ימליץ על הסרטון שלכם גם למשתמשים אחרים שהם חברים של הצופים שכבר צפו בסרטון שלכם. המלצות מסוג זה יכולות להגדיל את מספר הצפיות האמתיות ביוטיוב, ובכך ליצור מעגל חיובי אשר בסופו של דבר יגדיל משמעותית את מספר הצפיות בסרטון שלכם.

חשוב להשקיע נכון

גם אם בחרתם לקנות צפיות ליוטיוב בתור דחיפה ראשונית לסרטון החדש שלכם, זכרו כי צפיות אמיתיות ביוטיוב הן צפיות איכותיות יותר. לכן, אם אתם מתלבטים בין רכישה של צפיות אמיתיות לרכישה של צפיות לא מוגדרות, בחרו תמיד בצפיות האמיתיות מאחר והן הרבה יותר איכותיות והן יעזרו לקידום הסרטון שלכם בצורה משמעותית יותר.

המאמר מדוע מומלץ להקפיד על צפיות אמיתיות ביוטיוב פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment