Monday, November 14, 2016

לייקים לאינסטגרם- איך עושים את זה נכון?

אם גם אתם מנהלים פרופיל ברשת החברתית אינסטגרם, יש קצת הבדל בין איסוף לייקים לאינסטגרם בחשבון פרטי, לכייף שלכם, לבין לייקים לאינסטגרם לחשבון עסקי שמטרתו למתג את המוצרים או השירותים שאתם נותנים וליצור חשיפה כמה שיותר גדולה. כשמדובר בלייקים לאינסטגרם עסקי, אתם חייבים להיות הרבה יותר מתוחכמים, כי בנוסף לכל האנשים שכבר הצלחתם לגרום להם לעקוב אחריכם, אתם חייבים כל הזמן לייצר עוד ועוד חשיפה, עוד ועוד עוקבים ועוד ועוד לייקים.

 

אז הנה כמה טיפים שמהווים את הבסיס של הבסיס לניהול חשבון אינסטגרם כמו שצריך שיגרום לכם בעתיד ליצור מצב שבו תצליחו לאסוף הרבה לייקים ועוקבים.

אז קודם כל עליכם לבנות כמו שצריך את הפרופיל העסקי שלכם.

 

כמה שתתארו בצורה מדויקת ושיווקית את המידע עבור הגולשים שלכם, ככה יותר טוב. כדאי גם לקבל קצת מידע לבי ניהול נכון של פרופיל אינסגרם עסקי בבלוג שפתחה החברה בדיוק בשביל המטרה הזו וזה נקרא Instagram for Business.

 

הרעיון באינסטגרם העסקי הוא לספר סיפור עם התמונות שאתם מעלים מצד אחד אך מצד שני ליצור איזשהו איזון בין התמונות המגניבות שאתם מעלים כדי ליצור שיוך למותג לגרום לאנשים כמובן להזדהות אתכם לבין תמונות שקשורות לעסק עצמו. דברים נוספים שאתם יכולים לעשות כדי להשיג כמה שיותר עוקבים וכמובן כמה שיותר לייקים זה לחבר את חשבון הפייסבוק העסקי לחשבון האינסטגרם העסקי, לעשות כמו שיותר האש טגים רלוונטיים עם הרבה חשיפה ולהיות כמה שיותר מעורבים עם האנשים שעוקבים אחריכם ואתם עוקבים אחריהם. לעקוב על תמונות, לעשות לייקים, להעלות מדי פעם גם סרטונים שישיגו לכם תגובות, כל אלו ועוד יעזרו לכם לקדם את חשבון האינסטגרם שלכם ולהפוך הרבה יותר פופולאריים ברשת. 

 

חשוב מאו להבין שאינסטגרם זה ממש לא פייסבוק ולכן אין צורך להעמיס בתכנים אלא רק שיש משהו שהוא באמת רלוונטי עם תוכן, אז לחשוף אותו. דרושה הרבה אלגנטיות בניהול חשבון אינסטגרם ולכן אם לכם זמן להתעסק עם זה, אולי שווה להיעזר במישהו שחי את זה ממש.

 

המאמר לייקים לאינסטגרם- איך עושים את זה נכון? פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment