Wednesday, November 16, 2016

קניית עוקבים באינסטגרם

האינסטגרם הפך בשנים האחרונות לכלי מאוד חשוב בתקשורת השיווקית ובכלל במערך השיווק של חברות רבות. 

האינסטגרם זוהי אפליקציה אשר מקנה לנו יכולת לשתף את העוקבים שלנו בחיי היום יום שלנו על ידי העלאת תמונות, סרטונים, פוסטים ולאחרונה אף נוספה אפשרות חדשה של פרסום את קטעי וידאו מכל מיני סוגים אשר מספרים סיפור של חלק ביום שלנו. כיום באינסטגרם כולנו בעצם יכולים לעקוב אחרי חיי היום יום של חברים שלנו, מכרים, מפורסמים כמו דוגמניות, שחקנים, ספורטאיות, מוזיקאים ועוד אשר משתפים את המעריצים שלהם בחוויותיהם ועוד. כתוצאה מהנהירה של ההמון לאינסטגרם החלו גם חברות מסחריות ומותגים רבים לפתוח חשבונות אינסטגרם אשר אליהן הן דואגות לעלות תכנים שיווקיים עבור הלקוחות שלהם לשמור איתם על קשר. 

 

טרנד העוקבים באינסטגרם

ככלל, חשבון האינסטגרם שלכם ייחשב בתור חשבון נחשק יותר ככל שמספר העוקבים שלו גדול יותר וכך הוא יהפוך לנחשק יותר עבור חברות מסחריות. למשל, חברת בגדי ים רוצה לקדם דגם חדש של בגד ים שאותו היא הוציאה לשוק היא תיתן אותו בחינם לדוגמנית מפורסמת על מנת שתעלה איתו תמונה לחשבון האינסטגרם של. ותציין את שמה של חברת בגדי הים. אותו דבר תעשה חברת לציוד ספורט עם ספורטאי מפורסם וכן הלאה. העוקבים של אותו מפורסם או מפורסמת יראו את התמונה וילכו לקנות את אותו מוצר שראו בתמונה. וכך למעשה ניצלה חברה מסחרית את חשבון האינסטגרם של המפורסם וקיבלה פרסומת במעט מאוד כסף, כאשר פוסט כזה בדרך כלל מסתכם בעלות של כמה אלפי דולרים עבור החברה המפרסמת. כיום מפורסמים רבים מנצלים את פלטפורמת האינסטגרם על מנת להכניס בכל חודש עוד סכום כסף נכבד בתור הכנסה מפרסומות שהם עושים בחשבון שלהם. 

 

לא רק מפורסמים. 

כיום גם אנשים פרטיים אשר אינם מפורסמים ומנצלים את האינסטגרם על מנת לטפח חשבון עם מספר רב של עוקבים וכך למשוך את תשומת ליבם של חברות מסחריות. כך למשל אנו רואים באינסטגרם מפתחי גוף אשר מפרסמים מוצרי תזונה ופיתוח גוף דרך הרשתות החברות, טייסים אשר מפרסמים שעונים, שפים אשר מפרסמים אביזרי מטבח ועוד. המשותף לכולם הוא שיש להם עוקבים רבים ולכן הם מעניינים את החברות המסחריות לאור החשיפה הרבה שיש לחשבון האינסטגרם שלהם. על מנת לתחזק חשבון עם מספר רב של עוקבים צריך לעשות מספר דברים כאשר הדבר הראשון הוא שהחשבון שלנו חייב להיות מעניין, כלומר התמונות והסרטונים שאנו מעלים אליו צריכים למשוך את העין ולכלול נופים יפים, רגעים מעניינים שלנו במהלך היום וכדומה. כאשר אנו פוגשים חשבון אשר יש לו מספר רב של עוקבים, יעניין אותנו לראות גם כן על מה מדובר ומי עומד מאחורי החשבון והסיכוי שנעקוב אחריו גבוה יותר. לכן, אנשים רבים מתעניינים על קניית עוקבים באינסטגרם , דבר אשר ייתן דחיפה התחלתית משמעותית לחשבון שלנו והוא אחד הפתרונות האידיאלים להתחלת חשבון אינסטגרם מצליח. 

המאמר קניית עוקבים באינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment