Wednesday, November 16, 2016

תיוגים לאינסטגרם הרבה לייקים

בסוף שנת 2015 הכריזה הרשת החברתית אינסטגרם כי מעל 320 מליון אנשים עושים בה שימוש מדי יום. תוך פחות משנה כמות המצטרפים עלתה בעשרות אחוזים וזה ממש לא מפסיק לצבור תאוצה. אינסטגרם היא הרשת החברתית מספר שתיים בשימוש אחרי פייסבוק ולפני הטוויטר. הייחודיות שלה באה לידי ביטוי בכך שכל הרעיון הוא לשתף אך ורק תמונות, עדיף מיוחדות אותן ניתן לערוך בקשת רחבה של צורות - יותר חדות, פחות חדות, יותר צבע, הרבה יותר צבע, שחור לבן, וינטג’ ועוד ועדיף תמונות שממש לא דומות לסלפיש רגילים שמעלים לפייסבוק, זה לא נחשב למיוחד באינסטגרם וכולנו רוצים להיות אחרים כשאנחנו נמצאים שם ובטח כאשר אנחנו מתעדכנים באחרים.

 

נופים, חיות, דברים משוגעים, מאכלים קולינרים, קבוצות של אנשים שנמצאים במקומות חד פעמיים על הגלובוס, אלו ועוד ניתן למצוא באינסטגרם. את התמונות אפשר כמובן לשתף ברשתות חברתיות נוספות כמו פייסבוק וטוויטר וכך לגרוף יותר לייקים. אך הדרך הטובה ביותר לקבל כמות גדולה של לייקים ואפילו שיטה שתוסיף לנו גם עוד ועוד עוקבים היא על ידי תיוגים. אז מה זה תיוגים או בשפה האינסטגרמית האש תגס? ובכן ממש כמו שאת עושים @ ואז את שם המשתמש של האדם אותו אתם רוצים לתייג בפייסבוק כי הוא נמצא יחד אתכם באותו רגע שאתם חולקים או אתכם בתמונה, באינסטגרם אתם עושים את הסימן # ואז כותבים אחריו את כל הדברים שקשורים לתמונה שלכם…

 

למשל… נניח שאתם מעלים תמונה ממנהטן שבניו יורק המדהימה ובא לכם לגרוף כמה שיותר לייקים…זו הדרך! כמה שיותר תיוגים עם כמה שיותר אנשים שתייגו בהם בעבר כמו למשל #NYC#ILOVENYS#TRIP#AMERICA#THEBIGAPPLE#FEELINGANAZINF ועוד ועוד. זה נכון לגבי כל תמונה בכל נושא בין אם זה בעלי חיים, אוכל, ים, שמש, אפשר לשים כמה שיותר תיוגים ואז אתם צפויים לקבל כמה שיותר לייקים.

 

אם מדובר באינסטגרם עסקי ולא פרטי, כדאי לעקוב אחרי כמה שיותר אנשים עם הרבה לייקים והרבה עוקבים ואז הסיכוי ליצור חשיפה ולגרוף לייקים עולה פלאים.

 

המאמר תיוגים לאינסטגרם הרבה לייקים פורסם בטרופיק

 

No comments:

Post a Comment