Tuesday, January 17, 2017

כל הפרטים על קניית צפיות ביוטיוב

צפיות ביוטיוב הן הכרחיות להצלחת העמוד

כל מי שמתחזק עמוד פעיל ביוטיוב ודאי יודע כי הצפיות הן מה שמחזיק את העמוד בחיים. צפיות רבות ביוטיוב גורמות לכך שהעמוד יקודם הן ברשימת החיפוש והן בהמלצות בעמוד הבית עבור משתמשים שונים. כמו כן, עמוד שמפרסם סרטונים מקוריים שאינם מפרים זכויות יוצרים אף יכול להרוויח כסף עבור כמות גדולה של צפיות, ובכך להפוך את עמוד היוטיוב למקור הכנסה נוסף. כך שלמעשה, צפיות ביוטיוב הן חשובות ביותר. עם זאת, זה לא כל כך פשוט. על מנת לקבל הרבה צפיות ביוטיוב, יש צורך שיהיו לסרטון יחסית הרבה צפיות, ולא ניתן להגיע למצב כזה ללא קניית צפיות ביוטיוב אשר יעזרו לקידום הסרטון.

איך קניית צפיות ביוטיוב מקדמת את העמוד או הסרטון?

  • קידום במנועי החיפוש – היוטיוב הוא אתר חכם אשר מנוע החיפוש הפנימי שלו קשור גם למנועי החיפוש של גוגל. ככל שלסרטון מסוים יש יותר צפיות, כך הוא עולה גבוה יותר בתוצאות החיפוש, הן בתוך יוטיוב, והן בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. לכן, קניית צפיות ביוטיוב נותנת חשיפה גבוהה יותר לסרטון שלך במנועי החיפוש השונים, כך שיותר אנשים ייחשפו לעסק, עמוד, או כל דבר אחר שאתה מעלה ליוטיוב.
  • מיליון איש לא טועים – כאשר מספר הצפיות לסרטונים שלך גבוה, כך גדל הסיכוי שצופים אקראיים ייבחרו להיכנס גם הם לסרטון. אנשים נוטים להעדיף לצפות בסרטונים שיש להם מספר צפיות גבוה, מאחר וכך הם יכולים לסמוך על טיב הסרטון, כי הרי אם למעלה ממיליון אנשים צפו בזה – כנראה שזה טוב. לכן, קניית צפיות ביוטיוב יכולה לגרום לסרטון שלכם להיות פופולארי יותר ולמשוך אליו גם יותר צופים חדשים.
  • פרסומות – יוטיוב משתמשת באלגוריתם אשר מוסיף פרסומות לסרטונים נצפים יותר, כדי שהפרסומות שנקנו ממנו יגיעו לקהל רחב יותר. ככל שיש יותר פרסומות במהלך הסרטונים שלכם, כך תוכלו להרוויח יותר כסף מיוטיוב.

שווה לקנות צפיות

קניית צפיות ביוטיוב מהווה "סיפתח" לסרטון שלכם, ממש כמו שאמן רחוב זורק שטר לכובע כשהוא מתחיל להופיע כדי שאחרי שאחר כך ייזרקו עוד. צפיות רבות מקדמות את העמוד ואת הסרטון, והופכות אותו לפופולארי ונפוץ יותר בקרב הצופים השונים.

המאמר כל הפרטים על קניית צפיות ביוטיוב פורסם בטרופיק

No comments:

Post a Comment