Tuesday, July 10, 2018

חמשת הדרכים הטובות ביותר לשימוש יעיל באינסטגרם

כיום משתמשים באינסטגרם מיליוני אנשים סביב העולם, ומסיבה טובה: לצלם תמונות ולשתף אותן עם החברים שלכם מעולם לא היה קל יותר! אך ניתן להשתמש באינסטגרם באופן מאוד יעיל, לא רק לנטוורקינג אלא גם למטרת שיווק. אם יש לך עסק ואתה רוצה לקדם אותו בסביבה המקוונת, אז זה יכול להיות כלי קידום נהדר. אחרי שאמרנו את זה, הנה חמשת הדרכים הטובות ביותר לשימוש יעיל באינסטגרם:  
  • האשטאג (תיוג) יכול לעבוד כמו קסם!
  טוויטר משתמשים בהם, אינסטגרם משתמשים בהם, ולאחרונה, גם פייסבוק החלו להשתמש בהם. למעשה, משתמשי אינסטגרם מתקשרים בעיקר על ידי תיוגים, זו הסיבה מדוע עליך ללמוד כיצד להשתמש בהם לטובתך. תכונה זו יכולה להיות שימושית במיוחד לעסקים המחפשים עוקבים, מאחר וזה נותן להם את האפשרות להפוך את התוכן שלהם לקל לחיפוש וזה גם יצית אפקט וירלי שהעסק ירוויח ממנו בסופו של דבר.  
  • תמונות וסרטונים יכולים לספר סיפור
  תמונה יכולה להיות שווה אלף מילים, וכולם יודעים את זה. אינסטגרם עובדת על תמונות, אך צילום תמונות אקראיות לא יביא אותך רחוק, במיוחד אם אתה מתכנן להשתמש באינסטגרם בעיקר למטרות שיווק. אחת הדרכים הטובות, המהירות והקלות ביותר להגברת מודעות למותג ולהקפצת מכירות היא לפרסם תמונות של המוצר שלך על בסיס קבוע: הן אפילו לא חייבות להיות מקצועיות, הן רק צריכות להדגיש את התכונות ותפקוד המוצר ולמשוך את הקהל הרחב. אותו הדבר בנוגע לסרטונים: אתה יכול לשתף סרטונים של העובדים שלך בפעולה, או שאתה יכול לעשות תגובות חיות למוצר. ללא קשר לבחירתך, תמונות וסרטונים קרוב למדי שיהפכו לווירליים, מאחר ואנשים אוהבים קבצי מדיה יותר מאשר כיתוב וקרוב למדי שיזכרו אותם במשך השנים. אם אתה הבעלים של עסק חדש ואתה רוצה ליצור שם לעצמך, אז תמונות וסרטונים בהחלט יהיו שימושיים!  
  • תחרויות  
  אנשים אוהבים דברים בחינם, הנחות, וכל מיני סוגים של הצעות קידום, זו הסיבה שאתה אף פעם לא יכול לטעות בתחרות. תחרות זה ניצחון בכל מצב: הלקוחות שלך יקבלו מוצר או שירות בחינם, בעוד אתה תזכה להגדיל את ההכרה של המוצר. דרך נהדרת לשימוש באינסטגרם לתחרויות היא לעודד אנשים לשתף את התמונות שלהם עם המוצר שלך, ולתת פרס לתמונה המרמזת או המקורית ביותר. במקביל, אתה יכול להשתמש במספר כלים הנונים לך להטמיע בקלות עדכונים של אינסטגרם או תיוגים באתר שלך.  
  • עקוב אחרי ההצלחה שלך
  המעקב אחרי הצלחת קמפיין השיווק שלך באינסטגרם הוא חיוני. למרבה המזל, יש הרבה אפליקציות מקיפות וידידותיות למשתמש המאפשרות לך לעקוב אחרי גידול הלקוחות, לראות מה הם הפרסומים הפופולאריים ביותר שלך, להחליט מתי הזמן הנכון לפרסם תוכן ועוד. כמה שהפרטים הללו עלולים להיראות ממבט ראשון לא רלוונטיים, הם למעשה אלה שיכולים לעשות את ההבדל.  
  • להתחבר עם המשתמש שלך
  לשמור על קשר עם הלקוחות שלך זה חשוב, במיוחד לארגונים קטנים ובינוניים שיש להם שוק מוגבל. אתה יכול להראות ללקוחות שלך שאכפת לך מהביקורת שלהם באופן פשוט על ידי מענה לתגובותיהם או לשאלות שלהם. לא רק שזה יגרום ליצירת תוכן על ידי משתמשים, אלא זה גם ישפר את האמינות ויגביר את נראות העסק שלך. אל תזלזל בכוח של העוקבים שלך באינסטגרם, הם יכולים לתרום להצלחת העסק שלך!   לסיכום, אלו חמשת הדרכים הטובות ביותר לשימוש יעיל באינסטגרם להגברת מכירות, להעלאת ההכנסות ולשיפור מודעות המותג.
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%97%d7%9e%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%98%d7%95%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%9c%d7%a9%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%a9-%d7%99%d7%a2%d7%99%d7%9c-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment