Wednesday, July 4, 2018

האם שווה להשתמש בהאשטאג באינסטגרם

אינסטגרם יכול להיות מאוד יעיל, אבל אתה צריך להיות נבון על איך להשתמש בו.  זה איפה שההאשטאג באינסטגרם עובד מצויין. ההשטאג עוזר לך לנהל ולחפש תוכן מתאים באינסטגרם.  זה מקל על קהל היעד שלך למצוא אותך ומוסיף התעניינות לשיתופים שלך. מחקר אינסטגרם מסוים הראה שצירוף של האשטאג לכל פוסט ,יוצר בממוצע 12% יותר מעורבות. הרחב את טווח ההגעה שלך הדבר הנפלא בהאשטאג זה היכולת שלו להגיע לטווח רחב של אנשים שלגמרי אין להם שום דבר קשר לחשבון שלך ולא עוקבים אחריך באופן ספציפי איך ההאשטאג של אינסטגרם עובד? בא נגיד שמשתמש מחפש את המונח "גננות", אז אינסטגרם יראה את הפוסטים האחרונים שמכילים את המילה "גננות". על ידי שתשתמש ב#גננות   כהאשטאג בפוסט שלך, אתה אומר לאינסטגרם לקדם את הפוסט שלך כל פעם שמישהו מחפש את המונח הזה. שים האשטאג בכל הפוסטים שלך עם מילת מפתח קשורה. השתמש במילים ומונחים שנראה לך שמשתמשי אינסטגרם יחפשו אותו. תמיד תשתמש בסימון #לפני המילה, אל תשים שום פיסוק, תשאיר את זה כמה שיותר קצר ותשתמש באותיות ומספרים. ההשטאגים הכי טובים לאינסטגרם לזרוק האשטאגים אקראיים בכל אינסטגרם לא יעבוד טוב בשבילך. אתה תצטרך לבחור בזהירות את האשטאגים הטובים ביותר והפופולרים כדי שזה יבוא ללקוחות הנכונים לעסק שלך. הם צריכים להיות מתאימים למילות מפתח שקהל היעד שלך מחפש ותצטרך לפקוח עין איזה פועל הכי טוב בשבילך. זה ייקח זמן  למצוא את ההשטאגים הטובים ביותר לשימוש .  אסטרטגיות מסוימות כוללות:
  • לבדוק את ההאשטאג שהמתחרים שלך משתמשים איתו על בסיס קבוע לשווק את העסק שלהם.
  • תבדוק כל מיני האשטאגים ותעריך את התוצאות שלך.
  • תשתמש באפליקציה לרעיונות להאשטאג [כמו TAGOMATIC]
לעשות את המרב  מהאשטאגים שחמים עכשיו. מתי שמתרחש אירוע מסוים, כרגיל יוצרים האשטאג. אם אתה יכול לשייך את הפוסט שלך להאשטאג הזה, יותר סביר שיראו אותך האנשים שעוקבים אחרי אייטם החדשות הזה. המפתח הוא לצפות כאשר האשטאג מסוים מתגלה שהוא פופולארי, ולפרסם תוכן עם ההשטאג הזה כדי לתפוס את היתרון של המספר הגבוה של צפיות שההשטאג הזה מקבל. במנוע החיפוש של אינסטגרם, תחפש השטאגים שניתנים להשוואה לדף שלך. תשתמש בהאשטאגים אלו מתי שאתה מפרסם תוכן חדש. זה עוד דרך להשיג משתמשי אינסטגרם שעדיין באתר, אבל לא עוקבים אחריך ולא היו רואים את הפוסטים שלך בלי זה.
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%aa%d7%9e%d7%a9-%d7%91%d7%94%d7%90%d7%a9%d7%98%d7%90%d7%92-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment