Saturday, July 7, 2018

החשיבות של אינסטגרם בשיווק העסק שלך

כשמשוחחים על השימוש ברשת החברתית ככלי שיווק לעסקים, בדרך כלל זה רק השמות הגדולים כמו פייסבוק וטוויטר הלוכדים את אור הזרקורים. הסיבות לכך ברורות. הן הפלטפורמות הפופולאריות ביותר של הרשת החברתית עם כמות עוקבים המגיעה למיליונים. איזה יזם לא ירצה להרוויח כמות עצומה כזאת של עוקבים לעסק שלו? למרות זאת, ישנן הרבה יותר פלטפורמות חברתיות פחות ידועות העושות עבודה טובה בקידום העסק שלך בשוק האינטרנטי. אינסטגרם ראויה להיאמר. אינסטגרם מציעה לך דרך קלה לא רק כדי להגדיל את העסק שלך אלא גם להגיע לקהל היעד שלך. המאמר הזה עוסק בסיבה לכך שהעסק שלך צריך להשתמש באינסטגרם ככלי שיווק. יש יותר משתמשים פעילים משאתה חושב לעצמך אינסטגרם הצליחה להרוויח יותר מ- 150 מיליון משתמשים פעילים. המספר אולי עדיין קטן לעומת  המספר של שתי הרשתות החברתיות הגדולות שהוזכרו בהתחלה, אך מה שחשוב לציין הוא הזמן שבו התבצעה גדילה שכזאת. הופעתה הראשונה הייתה רק בשנת 2010; לכן זה באמת ראוי לציון. היא גם מציגה הבטחה לגדילה עתידית. תחושה של עסק אם משווים פייסבוק וטוויטר נוטות להיות יותר אישיות. אינסטגרם נותנת תחושה של עסק. זה המקום שבו 70% מהמותגים המובילים בעולם "משחקים". המשמעות היא של עסק רציני. סקר מראה שמשתמשי אינסטגרם נוטים לשתף, לאהוב ולהגיב על פרסומי מותגים בתדירות הרבה יותר גבוהה מזו הנצפית ברשתות חברתיות אחרות. משיכה ויזואלית גורם נוסף הממשיך להוסיף משתמשים לאתר החברתי הזה הוא האפשרות לשתף סיפורים וחוויות באופן ויזואלי דרך תוכן ויזואלי. צרכנים מעדיפים תוכן ויזואלי מאחר וקל יותר לקרוא, להבין ולשתף אותו מאשר לנפות דפים על גבי דפים של תוכן. באינסטגרם, אתה יכול לפרסם תמונות וסרטונים באיכות גבוהה אשר אוטנטיים לעסק שלך. אתה יכול להשתמש בתוכן ויזואלי שכזה כדי לספר את סיפור העסק שלך ולבנות אישיות לעסק שלך. אתה יכול להשתמש בו כדי להציג מה קורה מאחורי הקלעים דבר המוסיף שקיפות לעסק שלך. גמישות בעריכה באינסטגרם, לא רק שיש לך הזדמנות להעלות תמונות וסרטונים מקוריים, אלא שיש לך גם את היכולת לערוך אותם כך שיהיו רלוונטיים יותר לעסק שלך. הפילטרים מאפשרים לך להוסיף את האפקטים שאתה רוצה על ידי משחק בצבעים, טשטושים, וקווים. כל זה יכול לעזור לך לבסס משיכה חזקה למותג של העסק שלך בעלות נמוכה למדי. זה לכל העסקים כשאתה חושב על אינסטגרם ועל התוכן הויזואלי שאיתו היא עובדת, הדבר הראשון שעולה במחשבה זה שהיא הכי מתאימה לחברות המתבססות על מוצר. הן יכולות להעלות תמונות של המוצרים שהן מוכרות או סרטונים לדוגמא של מוצרים. השימוש באינסטגרם לא מוגבל לעסק מסוים. עסקים המבוססים על מוצר וכמו כן עסקים המבוססים על שירות יכולים להשתמש בפלטפורמת הרשת החברתית הזו ללא כל הבדל. כיצד אתה משתמש בה תלוי מאוד ביכולת היצירתית שלך. מעל הכל, זו דרך מהנה לקידום העסק שלך. אתה יכול להשתמש בתוכן שנוצר על ידי משתמשים לתועלתך, עקוב אחרי נתוני הניתוח שלך ומשוך יותר ויותר תנועה לעסק שלך. אז לא משנה אם אתה עסק קטן או גדול, בעל תקציב מוגבל או אחד עם תקציב שיווק גדול, אתה חייב להשתמש באינסטגרם ככלי שיווק לעסק שלך.
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%94%d7%97%d7%a9%d7%99%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%91%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%a9%d7%9c%d7%9a/

No comments:

Post a Comment