Tuesday, August 14, 2018

חמישה טיפים שישפרו את אסטרטגיית השיווק שלך ביוטיוב

ככל שמדובר בשיווק של עצמך ביוטיוב, יש רק כלל זהב אחד אותו אתה צריך לדעת, ועם זאת זה הכלל שהכי קשה לבצוע. נפח. מנצח.  שאל כל יויטיובר במשרה מלאה, סלבטראים, בלוגרים מצליחים, או מותג ביוטיוב והם יומרו לך שכמות הצפיות עלתה מיד לאחר שהם החלו להעלות את הנפח שלהם. אולם, קיימת נקודת מפנה, ואין אפשרות לפרסם תוכן זבלי ולצפות שהוא יוביל לתוצאות. השילוב המושלם הינו בין תוכן איכותי שמועלה באופן מאד קבוע – אך לעיתים קרובות הקביעות אינה זוכה להכרה. הסיבה שכל כך הרבה אנשים אינם מצליחים להתמודד עם צורך זה היא מכיוון שסדירות היא עבודה מפרכת. אך כל יוצר תוכן מצליח שנמצא שם בחוץ יודע את משמעותה: כאשר מעלים תוכן באופן קבוע, יוצרים קצב עם קהל היעד. הם יודעים מתי לחפש את התוכן שלך, ומתחילים לפתח הרגל לבדוק את הערוץ שלכם באופן שבועי, יומי, ולעיתים אפילו על בסיס שעתי. וזהו המקצב אותו אנו מחפשים בסופו של עניין. ככל שהם חוזרים יותר, כך יותר טוב. אף על פי כן, נפח זוהי התשובה הקצרה. להלן חמישה דברים שבאפשרותך לעשות על מנת לשפר את אסטרטגיית השיווק שלך ביוטיוב באופן משמעותי.
  1. ערוך מחקר
אחד מהיבטי השיווק היותר מומעטים בערכם הינו הבנה מבוססת של הנוף. לפני שמתחילים לפרסם תוכן, צריך לקחת קצת זמן ולהסתכל על מי עוד משחק בנישה שלך או בשוק, ומה הם עושים כדי להצליח. לאחר שקבלת הבנה טובה של המתחרים שלך, וקיבלת תחושה של איזה סוג של תוכן הם מעלים, הגיע הזמן למספר 2.
  1. יצירת רשימה של דליי תוכן
אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור יעילות במהלך השעות המשמשות לשיווק היא לפצל ולשלוט. שיווק ביוטיוב בסופו של עניין מתמקד בבחירת מספר תחומים מרכזיים שבהם מרגישים שאנו מסוגלים לספק מנהיגות מחשבה אמיתית, בידור, או איזשהו ערך, ולאחר מכן לייצר באופן המוני תוכן שנופל בתוך דליים גדולים אלה. לדוגמה: נניח שאתה חברת סבון, ואתה רוצה להשתמש ביוטיוב כדי למכור יותר סבון. אולי "דלי" אחד יהיה חינוך - אתה רוצה לחנך אנשים לגבי הסיבה שבגללה סבון חשוב. "דלי" נוסף יהיה ביקורות - אתה רוצה לבדוק את הסבונים הטובים ביותר בשוק, ולאחר מכן לכוון אנשים למקום שבו הם יכולים לקנות אותם. ברגע שאתה מתחיל לחשוב בצורה זו, תגלה שזה הרבה הרבה יותר קל לחשוב על תוכן לא רק איכותי אלא תוכן שתמיד נמצא בקנה אחד עם האסטרטגיה היותר רחבה שלך. לאחר שיש לך את רשימת דליי התוכן, ואתה יודע מה זה אתה עומד ליצור, הגיע הזמן לענות על שאלה מאד קשה: "מה אני יכול יצור עם הזמן והמשאבים שעומדים לרשותי?"
  1. יצירת תוכן קצבי
אם אינך עקבי, לעולם לא תוכל לבנות קהל נאמן. נקודה. כפי  שכבר הוזכר, עקביות היא החלק הקשה ביותר - במיוחד כשמדובר בפרסום תוכן וידאו איכותי, שכן וידאו הינו השקעה. כשמדובר ביוטיוב, במיוחד אם אתה רוצה להתייחס אליו כאל ערוץ שיווקי, זה חייב להיות הכל או לא כלום. או שאתה נכנס באמת לעומק העלאת תוכן וידאו, ואתה מבצע זאת היטב, או שאתה לא. יש מעט מאוד מקרים של אנשים שנמצאו באזור האפור והצליחו. העצה הטובה ביותר ליצירת תוכן קצבי היא להגדיר את הטון כבר מההתחלה ולתת לקהל שלך לדעת למה לצפות. צור את ווידאו המבוא שלך באופן שיצהיר על איזה סוג של תוכן אתה עומד לפרסם, ובאיזה תדירות - ואז הקפד לעקוב אחרי הקצב שהגדרת לעצמך. על תבטיח לפרסם סרטונים בכל יום ובפועל תפרסם פעם בחודש. מאותו רגע שבוא יצאת בהבטחה, המשחק מתחיל. ואם לא תעמוד בו, הקהל שלך פשוט יעזוב.
  1. הוסף כתוביות לסרטונים שלך
אחד הכלים החדשים ביותר (והכי טובים!), שמפלצות הפייסבוק והיוטיוב שילבו אל תוך יכולות העלאת הוידאו שלהם הינו האפשרות להוסיף כתוביות. על אף שיתכן שזה אולי לא נראה כמו עניין גדול במיוחד, אבל הנה הסיבה שבגללה זה חיוני לשים לב אליו: רוב האנשים צופים בקטעי וידאו על הטלפון שלהם, בפומבי, ללא קול. אם אתה לא יכול לשמוע את מה שנאמר בסרטון, אתה הולך לדלג עליו, נכון? וזוהי הסיבה שכתוביות כה חשובות. כשמדובר בשיווק ביוטיוב, אתה רוצה שכמה שיותר אנשים יצפו  בתוכן שלך - והסרה של אחד המחסומים הגדולים ביותר של כניסה (קול) על ידי מתן אפשרות משנית היא ניצחון גדול.
  1. שתף פעולה
ולסיום, אחת הדרכים היעילות ביותר להפיץ את התוכן שלך, לגרום לו להיות משותף ובסופו של דבר שיצפו בו הוא על ידי שיתוף פעולה עם אחרים שגם להם יש קהלים. היוטיוברים הגדולים ביותר ומותגים מוצלחים ידועים בשיתופי הפעולה שלהם. זהו מצב בו כל המעורבים יוצאים מורווחים. כאשר אתה משתף פעולה עם מישהו אחר שיש לו קהל דומה שלך, הוא מקבל חשיפה לקהל שלך ואתה מקבל חשיפה לקהל שלהם. זה גם אופציה ישימה ביותר במקום קניית צופים באמצעות מודעות, למשל. שיתופי פעולה הם הרבה יותר אורגניים, ואם הם נעשים נכון, ניתן לשתף פעולה עם ערוצים גדולים וידועים יותר על מנת להעלות את האמינות שלך. אנשים רבים מאוד פתוחים לשיתוף פעולה. כל מה שצריך לעשות הוא להושיט יד באמצעות רעיון, לגרום להם להבין מה תצפה מהם, ולאחר מכן לצאת וליצור אותו יחד. אני יזם סדרתי, משווק ויועץ למותגי Fortune 500. אסטרטגיות הצמיחה שלי הוכרו על ידי   Fortune, Fox, Fast Company ,,Entrepreneur  Inc.com ועוד. מותג ביוטיוב
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%97%d7%9e%d7%99%d7%a9%d7%94-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%99%d7%a9%d7%a4%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%98%d7%92%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%a9%d7%9c%d7%9a-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

No comments:

Post a Comment