Wednesday, August 22, 2018

עוקבים באינסטגרם

אם יש לכם מותג, עסק, רעיון, מוצר או כל דבר אחר שאתם רוצים לקדם, אחת הדרכים הכי טובות לעשות זאת היא באמצעות הרשת החברתית אינסטגרם. אם אתם עדיין לא מכירים, הרשת החברתית אינסטגרם היא רשת שבה ניתן לשתף אך ורק תמונות שצילמתם, כאשר את התמונות אתם יכולים להעלות במגוון ורסיות עם אופציות עיצוביות מגניבות. לרשת החברתית מצטרפים בכל יום עשרות משתמשים ונכון לשנת 2018 יש בה 800 מליון משתמשים פעילים. בכדי ליצור חשיפה, כלומר לגרום לכמה שיותר אנשים להכיר אתכם, עליכם ליצור מצב של כמה שיותר עוקבים באינסטגרם . ככל שיותר גולשים עוקבים אחריכם, ככה אתם יותר מוכרים, יותר פופולאריים ובצורה כזו גם יכולים להגדיל את החשיפה שלכם עוד יותר ולהגדיל את אחוזי המכירות שלכם. הרעיון הוא ליצור מצב של עוקבים אמיתיים ולא פקטיביים, אחרת זה לא שווה כלום. מה עושים כדי להצטרף לרשת החברתית אינסטגרם? בשלב הראשון, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להוריד את האפליקציה דרך חנות האפליקציות של אפל או של גוגל ולהירשם. במידה ויש לכם חשבון פעיל בפייסבוק, תוכלו דרכו פשוט להיכנס לאפליקציה בצורה ישירה ולבנות לעצמכם פרופיל. מה עושים כדי להגדיל כמות עוקבים באינסטגרם? ובכן, יש כל מיני שיטות שיכולות לעזור לכם להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם.
  1. צרו משתמש איכותי ומעניין - לפני שאתם מתחילים לעלות תמונות, מאוד מומלץ להשקיע בבניית משתמש שימשוך את העיניים. לכו על קונספט שאינו מוכר, חשבו על רעיונות חדשים, הכניסו תחומי עניין מגוונים וגרמו לכמה שיותר אנשים להתעניין בכם. אחת הדרכים לעשות זאת היא פשוט להתיחס לקהל היעד שאתם מכוונים אליו לאורך כל הדרך.
  2. אל תעלו סתם תמונות - כל תמונה שאתם מעלים חייבת להיות WOW וזה לא משנה אם אתם מנהלים חשבון עסקי או פרטי. אל תעלו יותר מדי תמונות בכל יום, אלא רווחו את זמני ההעלאה, השקיעו בצילום התמונה וגם בעריכה שלה.
  3. תיוגים - תיוגים יכולים לעזור בהגדלת כמות העוקבים, אך לאו דווקא כדאי לבחור בתיוגים עם המון עוקבים, אלא לשלב בין תיוגים של מעט עוקבים לתיוגים של הרבה עוקבים.
עוקבים באינסטגרם
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment