Sunday, August 19, 2018

מה דעתך להרוויח מנויים לערוץ היוטיוב שלך ולהגביר את העיסוק בסרטונים שלך? אתה יכול לעשות זאת בעזרת תכונת פריצה פשוטה של יוטיוב (YouTube Hack)

(בתמונה: פריצת יוטיוב, התכונה מספר 1 כדי להגביר את המנויים והתגובות) אפילו יותר טוב; אתה לא חייב לעשות שום דבר טכני במיוחד. כל שעליך לעשות זה להשתמש בתכונה פשוטה המוצעת לך על ידי יוטיוב. זה עניין של מספר דקות לארגון. אפילו ישנן דרכים להגדיר תכונה זאת כדי שתהיה על טייס אוטומטי. אתה גם יכול להתאים את הפריצה לכל סרטון שאתה מעלה. מוכן ללמוד עוד? בוא נתחיל. מסך הסיום שיוטיוב פורצת יכול להיות שראית את הפריצה על סרטונים אחרים שראית באינטרנט. בסוף, יוטיוב מראה "מסך סיום" שמציע מעט שיווק. מסך הסיום הזה מופיע ב 5-20 השניות האחרונות של הסרטון. הוא יכול להראות עד ארבעה אלמנטים. מה זה "אלמנטים"? אלו יישומונים הניתנים ללחיצה שאתה משתמש בהם לפרסום עצמי נטול בושה. הם עושים זאת קל יותר להשאיר אנשים מעורבים במוצר שלך. כאן אתה יכול לראות את היישומון שאנחנו הוספנו. מאז שהוספנו אותו הרווחנו אלפי מנויים חדשים שכעת משאירים עוד תגובות. אלו הם האלמנטים שאתה יכול להוסיף למסכי הסיום שלך:
  • קישור לסרטון אחר- השתמש באופציה הזאת כדי לקשר לסרטון קשור או לסרטון האחרון שהעלית.
  • קישור לרשימת השמעה- אם יש לך רשימת השמעה הקשורה לסרטון שלך, פרסם אותה במסך הסיום.
  • קישור לערוץ- באופן טבעי, אתה רוצה לקשר לאחד מהערוצים שלך.
  • קריאה להירשמות לערוץ- אם אתה רוצה שאנשים יירשמו לערוץ שלך, בקש מהם לעשות זאת במסך הסיום שלך.
  • קישור לאתר שלך- השתמש באופציה הזאת אם אתה משתמש
ב  YouTube to bring more traffic (יוטיוב כדי להביא תנועה) לאתר שלך.
  • קישור לסחורה- אופציה מצוינת למפרסמים במסחר אינטרנטי.
  • קישור למסע פרסום הממומן על ידי הקהל- דרך מצוינת להשתמש ביוטיוב כדי לאסוף תרומות.
כישורים לפריצת יוטיוב תכונת פריצת היוטיוב אינה ניתנת לשימוש לכל יוצר ביוטיוב. כדי להשתמש בתכונה זו עליך להיות חבר ב YouTube Partner Program   (תוכנית שותף של יוטיוב). בעת כתיבת שורות אלה, הדרישות להצטרפות לתוכנית השותף בדיוק השתנו. כעת, ערוץ צריך להגיע ל- 4,000 שעות צפייה ב- 12 החודשים הקודמים ול- 1,000 מנויים לפני שהוא זכאי. אם עדיין לא השגת את ציוני הדרך הללו, תצטרך להסתכל ב other ways (דרכים אחרות) כדי לקדם את הסרטונים שלך לפני שתוכל להשתמש בתכונת הפריצה הזו של יוטיוב. כישורים נוספים לפריצת יוטיוב אפילו אם הערוץ שלך מתאים למסכי סיום, זה לא אומר שכל הסרטונים שלך מתאימים לכך. כדי למנוע חווית משתמש עוינת, יוטיוב אוסרת עליך להוסיף מסכי סיום לסרטונים בעלי הערות הסבר. אם תנסה להוסיף מסכי סיום לסרטונים עם הערות הסבר, יוטיוב תיידע אותך שקודם עליך למחוק את הערות ההסבר. אתה יכול למחוק אותם בקלות במספר לחיצות. איך להוסיף מסכי סיום של פריצת יוטיוב הנה הוראות צעד-אחר-צעד כדי להוסיף מסך סיום לאחד מסרטוני היוטיוב שלך.
  1. התחבר לחשבון היוטיוב שלך.
  2. לחץ על סמל החשבון שלך, בפינה הימנית העליונה.
  3. בחר "סטודיו יוצר" מהתפריט שמופיע.
  4. בכרטיסיות בצד שמאל בחר, "מנהל סרטונים".
  5. בתפריט שמופיע לחץ על "סרטונים".
  6. במסך הראשי, תוכל לראות רשימה מאונכת של הסרטונים שלך. גלול אל הסרטון שאתה רוצה ולחץ על הלחצן  "ערוך".
  7. בשורת הכרטיסיות העליונה, לחץ "מסכי סיום והערות הסבר". אם זאת הפעם הראשונה שאתה עושה את זה, ככל הנראה שתראה הודעה קופצת ((popup שתספר לך מעט על מסכי סיום. פשוט לחץ על הלחצן "הבנתי" הנמצא בפינה הימנית התחתונה.
  8. אם יש לך הערות הסבר בסרטון, יוטיוב תספר לך שמסכי סיום לא עובדים עם הערות הסבר. לחץ על הלחצן "מחק הערות הסבר" ובחר ב "מחק" בתיבת האישור שמופיעה.
  9. כעת, אתה אמור להסתכל על הסרטון שלך עם לחצן "הוסף אלמנט" גדול וכחול, הנמצא בצד הימני. לחץ על הלחצן הזה.
  10. תופיע רשימה. בחר את האלמנט שתרצה להוסיף: "סרטון או רשימת השמעה", "הירשם", "ערוץ", או "קישור".
  11. ברגע שבחרת באלמנט שלך (והדגשת מידע קשור) אתה תראה זאת על הסרטון שלך. כך גם יראו זאת הצופים שלך. אל תשכח: אתה יכול להזיז את האלמנט שלך. פשוט רחף מעליו, לחץ עליו, וגרור אותו לכל חלק במסך שבו תרצה שיופיע.
  12. הוסף איזה אלמנטים נוספים שתרצה לשים על המסך על ידי לחיצה על הלחצן "הוסף אלמנט". זכור, אתה מוגבל למקסימום של ארבעה אלמנטים.
  13. כשאתה מסיים, לחץ על הלחצן "שמור" בפינה הימנית העליונה.
אופציות נוספות לתכונה פריצת יוטיוב ישנן מספר אופציות נוספות שבהן אתה יכול להשתמש ליצירת מסך סיום. כשאתה בעמוד שבו אתה מוסיף אלמנטים, אתה תראה מספר לחצנים בראש הסרטון: "נוף", "השתמש בתבנית..." ו "יבא מתוך הסרטון." הלחצן "נוף" יעזור לך עם המערך. לדוגמא, אתה יכול להשתמש בו כדי להראות או להסתיר רשת. לחץ "השתמש בתבנית..." אם אתה רוצה לארגן את האלמנטים שלך בהתאם לאחד המערכים המוגדרים מראש של יוטיוב. אתה יכול לראות את המערכים על ידי לחיצה על הלחצן. לסיום, לחץ "יבא מתוך סרטון" אם אתה רוצה לייבא מסך סיום מסרטון אחר. זה יחסוך לך זמן כדי שלא תצטרך להכפיל את המאמצים שלך. 5 תכונות בונוס של פריצת יוטיוב  
  • צור כתובת אתר (URL) משלך לפריצת יוטיוב
  עבדת קשה כדי לבנות את המוצר שלך באינטרנט. למה לא ליצור לערוץ היוטיוב שלך כתובת ייחודית? כמובן, עליך להיות  eligible to create a custom URL (זכאי ליצירת כתובת אתר ייחודית). ספציפית, הערוץ שלך חייב:
  • להיות בעל לפחות 100 מנויים
  • להיות בן 30 יום
  • להשתמש בתמונה כסמל ערוץ
  • שתהיה בו אומנות ערוץ
 
  • השתמש בקטעי שמע בחינם באדיבות יוטיוב
  אתה צריך מוזיקת רקע נהדרת לסרטון הבא שלך? אם כן, חפש ב audio library (ספריית השמע) של יוטיוב. היא מלאה בצלילים איכותיים. למעשה, אתה יכול לסנן את הספרייה לפי ז'אנר ומצב רוח. כך, אתה יכול להתאים את הטון להפקה הבאה שלך. כל רצועות השמע הם ללא תמלוגים. זה אומר שאתה יכול להשתמש בהם בסרטונים שלך מבלי לדאוג לענייני זכויות יוצרים.  
  • המר סרטון יוטיוב לאנימציית גיף (GIF)
  האם ידעת שקל להמיר כל סרטון יוטיוב לאנימציית גיף? אתה יכול לעשות זאת ב gifs.com.. פשוט היכנס לאתר הזה והכנס את הכתובת של הסרטון שתרצה להמיר. לאחר מכן, התחל לערוך את הזמן והתוכן. אתה אפילו יכול להוסיף כתוביות ומדבקות. כלול אנימציות גיף בתוכן שלך כדי להוסיף תגובות ולשבור את החדגוניות של מלל פשוט.  
  • קבל את התמליל לכל סרטון שהוא שיוטיוב פורצת אליו
  האם ידעת שאתה יכול לראות את התמליל של כל סרטון? פשוט היכנס ליוטיוב והפעל סרטון שיש בו דיאלוג. אחר כך, לחץ על ההשמטה (או על הקישור "עוד") מתחת לכותרת הסרטון. זה בדרך כלל באותו האזור בו מופיע הקישור "שתף". בתפריט הפופ-אפ (pop-up) שמופיע, לחץ על "פתח תמליל". אם אתה בפלטפורמת שולחן עבודה, אתה תראה את התמליל כולל חותמות זמן, מעט מימין לסרטון. אל תשכח, תמלילים של יוטיוב לעיתים מופעלים אוטומטית, אז הם יכולים להיות לא מושלמים. נוסף לכך, אולי לא תוכל לראות את האפשרות לפתוח את התמליל אם המפרסם, מכל סיבה שהיא, בחר להסתיר את התמליל מהסרטון המסויים הזה.  
  • למצוא ביטויי חיפוש פופולאריים ביוטיוב במשך הזמן
  ישנה דרך פשוטה למצוא ביטויי חיפוש פופולאריים ביוטיוב במשך הזמן עם Google Trends (גוגל טרנדס). פשוט פנה לגוגל טרנדס והכנס ביטוי חיפוש לתוך שורת החיפוש "חקור נושאים" למעלה. ואז לחץ אנטר. בעמוד הבא, אתה תראה גרף המראה לך את הפופולאריות של ביטוי החיפוש בכל הרשת במהלך השנה האחרונה. מעל הגרף הזה, אתה תראה תפריט יורד עם "חיפוש ברשת" כאופציית ברירת מחדל. לחץ על החץ היורד בתפריט הזה. אחר כך, לחץ "חיפוש ביוטיוב" בתחתית התפריט היורד שמופיע. הגרף החדש שתראה יראה לך פופולאריות יחסית של הביטוי ביוטיוב במהלך השנה האחרונה. זכור: המספרים בגרף הם אחוזים. ערך של 100 מייצג את שיא הפופולאריות של ביטוי החיפוש. כל המספרים האחרים הם ביחס לנקודת הפופולאריות. סיכום מסכי הסיום של תכונת הפריצה של יוטיוב ברכותינו! הוספת את תכונת הפריצה מספר 1 של יוטיוב לסרטון שלך! הולכים קדימה, תחשוב כיצד תוכל להשתמש במסכי הסיום כדי promote your brand (לקדם את המוצר שלך) בדרך הטובה ביותר. לדוגמא, אתה עשוי לגלות שלעשות קישור לסרטונים קשורים יותר טוב מאשר לעשות קישור לאתר שלך. למרבה המזל, אתה יכול לקבוע זאת על ידי צפייה בניתוח הנתונים שלך. מתפריט סטודיו יוצר, פשוט לחץ על "מסכי סיום" מתחת ל "ניתוח נתוני יוטיוב". בדוק איזה מהאלמנטים נבחרים הכי הרבה. פריצה שמחה!  יוטיוב
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%9e%d7%94-%d7%93%d7%a2%d7%aa%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%99%d7%97-%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%a5-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%a9%d7%9c%d7%9a-%d7%95%d7%9c%d7%94%d7%92%d7%91%d7%99%d7%a8-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%a7-%d7%91%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c%d7%9a-%d7%90%d7%aa%d7%94-%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%9c-%d7%9c%d7%a2%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%90%d7%aa-%d7%91%d7%a2%d7%96%d7%a8%d7%aa-%d7%aa%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%aa-%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%a4%d7%a9%d7%95%d7%98%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-youtube-hack/

No comments:

Post a Comment