Wednesday, April 12, 2017

תוכנת לייקים לאינסטגרם

כולנו מחפשים את הדרכים הטובות ביותר ליצירת מצב שבו נקבל כמה שיותר לייקים על התמונות ועל הסרטונים שאנו מעלים לפרופיל האינסטגרם שלנו, בין אם מדובר בפרופיל עסקי או בין אם מדובר בפרופיל פרטי. אנו מנסים להעלות תמונות כמה שיותר מושכות מבחינת הצבעים, כמה שיותר מעניינות, מסקרנות, כאלה שישתלבו בצורה טובה עם המותג שלנו, כי אנחנו פשוט יודעים שככל שנשקיע יותר מאמץ בניהול חשבון האינסטגרם שלנו ושאר הרשתות החברתיות: יוטיוב, פייסבוק, גוגל פלוס, ככה נגדיל את רמת החשיפה שלנו, נתפתח ליותר קהלי יעד, ניצור הזדהות עם המותג שלנו ונוכל לגרום לכך שמפרסמים יוצרים איתנו קשר ובין השאר נגדיל גם את המכירות של המותג שלנו.

 

אז מהן הדרכים הטובות ביותר להגדלת כמות הלייקים עבור התמונות שאנו מעלים לאינסטגרם?

1.       עיסוק מתמיד - אין מה לומר, הנעה לפעולה בכל האמצעים הדיגיטליים בין אם זה באתרי תדמית, חנויות אינטרנטיות או רשתות חברתיות דורשות מאיתנו לא מעט זמן ואנרגיה. עלינו להיות עסוקים בזה כל הזמן ולהשקיע בגיוס עוקבים, צפיות ולייקים כך שאם אין לכם זמן הפתרון הטוב ביותר הוא:

2.       ניהול חיצוני - שקלו האם כדאי לכם להשקיע באדם או חברה שיסייעו לכם בתהליך הגדלת כמות הלייקים באינסטגרם, הגדלת כמות העוקבים ויצירת חשיפה גבוהה יותר שגם תתרום כמובן לקשר שבין המותג שלכם לבין הלקוחות שלכם.

3.       תוכנת לייקים לאינסטגרם - ברחבי הרשת יש כל מיני חבילות וכל מיני תוכנות שאם נוריד אותן נוכל להגדיל את כמות הלייקים שלנו באינסטגרם אבל חשוב מאוד לברור בקפידה את התוכנות שאתם בוחרים ולא ללכת על כל תוכנה. חשוב שיהיה מדובר בתוכנה שמוסיפה לייקים אמיתיים, אחרת זה עלול לפגוע בנו בסופו של דבר.

4.       מחשבה -כל תמונה וכל סרטון שאנו בוחרים לעלות באינסטגרם חייב להתבסס על תהליך מחשבתי וליצור משהו אצל העוקב שכן היום אנו נמצאים בעולם דיגיטלי, עמוס בתכנים, עמוס בתמונות, סרטונים ומידע ולכן עלינו לשמור על ייחודיות ועל יצירתיות לאורך כל הדרך.

המאמר תוכנת לייקים לאינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment