Monday, April 24, 2017

גורי אלפי אינסטגרם – למה חשוב לשים לב שמנהלים חשבון אינסטגרם?

גורי אלפי התפרסם לראשונה במסגרת הצמד אסי וגורי. מאז הוא התחיל להופיע לבד והשתתף בתכנית של ליאור שליין בערוץ שתיים וגם בערוץ עשר. כיום גורי אלפי הוא מנחה של תכניות לילה בערוץ שתיים. גורי אלפי הוא קומיקאי מוכשר מאוד והוא אהוב על פני רבים בציבור הישראלי. כיאה לאחד מהקומיקאים הכי מוצלחים במדינה גורי אלפי מנהל חשבונות מוצלחים מאוד ופופולאריים ברשתות החברתיות כולל ברשת החברתית אינסטרגם.

גורי אלפי אינסטגרם – איך ניהול חשבון אינסטגרם יתרום לקריירה שלנו?

גורי אלפי אינסטגרם יכול להוכיח לכולנו איך ניהול נכון של חשבון ברשת החברתית יכול לסייע לנו להזניק את הקריירה שלנו. ניהול חשבון אינסטרגם יתרום מאוד לקריירה של כל אחד מאתנו על ידי כך שניהול חשבון זה יקנה לנו נוכחות ברשת ויאפשר לנו להיות מובילי דעת קהל. אם אנחנו רוצים שאנשים ישימו לב אלינו וידעו מי אנחנו חייבים להיות מסוגלים לשווק ולפרסם את עצמנו ברבים. כיום הדרך הכי טובה לשווק את עצמנו כמותג היא לנהל חשבון אינסטרגם וחשבונות נוספים ברשתות חברתיות אחרות כמו טוויטר ופייסבוק. ניהול חשבונות זה יאפשר לנו להגדיל את החשיפה שאנחנו זוכים לקבל ברשת כך שנוכל להיות אנשים בעלי נוכחות תקשורתית גדולה מאוד ומשמעותית בשיח הרלוונטי לתחום העיסוק שלנו בין אם אנחנו אנשי בידור, אנשי עסקים או אנשים פרטיים.

גורי אלפי אינסטגרם – ניהול חשבון אינסטגרם ושיפור התדמית האישית שלנו

גורי אלפי אינסטגרם יכול לסייע לנו ללמוד איך ניתן לנהל חשבון אינסטרגם שיש לו כמויות גדולות מאוד של עוקבים ואיך ניהול חכם זה יכול לתרום לקריירה שלנו.  ניהול חשבון אינסטגרם בצורה נכונה שקולעת לדעת הקהל יכול לאפשר לנו לשפר מאוד את התדמית האישית שלנו. כאשר נשפר את התדמית האישית שלנו באמצעות הרשתות החברתיות נוכל להיות אנשים משפיעים יותר ומצליחים יותר. רומא לא נבנתה ביום וגם פרופיל או חשבון מצליח ברשתות החברתיות לא ניתן לבנות ביום אחד או על ידי תמונה אחת. אם אנחנו רוצים שלחשבון שלנו באינסטרגם יהיו עוקבים רבים אנחנו חייבים לדעת לבנות לאט את קהל העוקבים שלנו כך שהוא יהיה קהל נאמן. ככל שיהיו לנו במשך זמן רב יותר עוקבים רבים כך נוכל להרשים יותר את הציבור והתדמית הציבורית שלנו תהיה הרבה יותר איכותית ורבת השפעה, כך שהקריירה שלנו תזנק למעלה ותגיע לשיא.

המאמר גורי אלפי אינסטגרם פורסם ראשו בטרופיק

No comments:

Post a Comment