Sunday, April 16, 2017

אורי חזקיה אינסטגרם – איך האינסטגרם קשור לניהול קריירה מצליחה?

שוק העבודה בישראל הוא שוק תחרותי מאוד. אחד התחומים התחרותיים ביותר במשק הישראלי הוא תחום הבידור. ישנם אנשים רבים שרוצים לנהל קריירה מצליחה כקומיקאים ולהיות מפורסמים – אך רק מעטים מצליחים לעשות זאת. אורי חזקיה הוא דוגמא לקומיקאי מצליח מאוד שיודע מה עושה והקהל אוהב אותו. חלק מהסיבה להצלחה של אורי חזקיה זה העובדה שהוא מנהל חשבון אינסטרגם פעיל מאוד ויש לו עוקבים רבים מאוד לחשבון זה. אורי חזקיה אינסטגרם מאפשר לו לתחזק את הקריירה המצליחה שלו ולהפוך אותה למצליחה יותר. האינסטרגם הוא אחד מהרשתות החברתיות הכי אהובות בעולם כולו וגם בישראל וכאשר אנחנו מנהלים בו חשבון שיש בו הרבה עוקבים אנחנו הופכים את החשיפה אליה אנחנו זוכים לחשיפה הרבה יותר גדולה באופן משמעותי.

אורי חזקיה אינסטגרם – מה כדאי לנו לעלות לאינסטרגם?

אורי חזקיה אינסטגרם יודע מה כדאי לו להעלות לחשבון האינסטרגם שלו ואיזה תמונות הציבור אוהב. כאשר אנחנו רוצים לנהל חשבון אינסטרגם לעסק שלנו בשביל לשפר את המכירות של המוצרים שלנו אנחנו צריכים לעשות תחקיר מיהו קהל היעד שלנו ואיזה תמונות יכולות לעניין אותו. תמונות שיכולות להיות מעניינות עבור קהל של בני נוער לא יהיו מעניינות בהכרח עבור קהל של אנשים שעברו את גיל 40. חשוב שנתאים את התמונות שאנחנו מעלים לקהל היעד שלו ולמי שאנחנו רוצים או חושבים שיהיה מעוניין לקנות את המוצרים המגוונים והשונים שלנו.

אורי חזקיה אינסטגרם – איך תמונה אחת יכולה להיות שווה לנו אלף עוקבים?

אורי חזקיה אינסטגרם יכול לשמש מקרה מבחן לפיו ניתן לראות שתמונה אחת טובה יכולה להיות שווה לנו אלף עוקבים ואפילו יותר. כאשר אנחנו רוצים להגיע לכמויות גדולות מאוד של אלפי כותבים כדאי לנו לבחור בקפידה איזה תמונות נעלה בכל פעם לחשבון האינסטגרם שלנו. ככל שנבחר לעלות תמונות מעניינות יותר שיש להן ערך כמו למשל תמונות מצחיקות או תמונות שיכולות למשוך אנשים רבים ולעניין אותם – כך כל תמונה תביא יותר עוקבים לדף שלנו. התמונות שנבחר לפרסם צריכות להיות תמונות אסתטיות מאוד שהעיצוב שלהן יהיה יפה ונקי. אנחנו יכולים לצלם את התמונות בפלאפון חכם או במצלמה איכותית יותר. כדאי לנו לתכנן מראש איזה תמונות נעלה ולצלם כל תמונה מספר פעמים עד שנקבל את התמונה שתהיה הכי יפה ובאיכות הגבוה ביותר שאנחנו יכולים להגיע אליה.

המאמר אורי חזקיה אינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment