Wednesday, April 19, 2017

אסי כהן אינסטגרם – ושיפור התדמית האישית שלנו

אסי כהן הוא אחד הקומיקאים הכי מצליחים במדינה. לאסי יש קריירה מצליחה בתחום הבידור והוא אחד השחקנים והקומיקאים הכי מבוקשים והכי מצליחים במדינה. אסי כהן מנהל חשבון אינסטגרם פעיל מאוד ויש לו עוקבים רבים. אם גם אנחנו רוצים לשפר את התדמית האישית שלנו יש דבר אחד או שניים שכדאי לנו ללמוד מאסי. אחד הדברים שאנחנו יכולים ללמוד ממנו הוא שנוכחות ופעילות ברשתות החברתיות כמו אינסטגרם יכולה לאפשר לנו לשפר באופן משמעותי את התדמית האישית שלנו. אסי כהן אינסטגרם זה שם נרדף להצלחה ולאדם שמנצל בחוכמה רבה מאוד את הרשתות החברתיות בשביל להגדיל את הרושם האישי שלו וליצור רושם חיובי ואיכותי יותר הן על הסביבה הקרובה שלו והן על כלל הציבור בישראל ואפילו בעולם.

אסי כהן אינסטגרם – ויצירת קשרים

הדוגמא של אסי כהן אינסטגרם יכולה לשמש לנו דוגמא לדרך בה על ידי שימוש ברשתות החברתיות אנחנו יכולים ליצור קשרים חדשים. אינסטגרם היא רשת בה ניתן לעלות תמונות וסרטונים ולתייג אותם. כאשר אסי כהן מעלה תמונה לרשת הוא מתייג את עצמו וכל העוקבים שלו יכולים להיחשף אליה. ככל שנעלה תמונות מקוריות יותר שיש מאחוריהן אמירה ומשמעות כך נוכל להשיג יותר עוקבים לחשבון שלנו ונוכל ליצור קשרים אישיים עשירים יותר וטובים יותר שיפתחו לנו הרבה מאוד דלתות בעולם העסקים ובעולם החברתי בו אנחנו חיים כי דרך החשבון שלנו ברשתות החברתיות נוכל להכיר הרבה יותר אנשים והרבה יותר אנשים יכירו גם אותנו באור אחר.

אסי כהן אינסטגרם – ושיפור הקריירה שלנו

אסי כהן אינסטגרם זה למעשה עוד דרך של אסי כהן לשפר את הקריירה האישית שלו ולהפוך אותה לקריירה ענפה ומצליחה יותר. אם גם אנחנו רוצים לשפר את הקריירה האישית שלנו כדאי לנו גם לפתוח חשבון אינסטגרם ולהפוך אותו לחשבון שכמה שיותר אנשים יעקבו אחריו. כאשר אנחנו פותחים חשבון מסוג זה חשוב לבחור לנהל את החשבון באופן חכם. כדאי לנו להחליט איזה תמונות מתאימות לחשבון שלנו ואילו לא. כל תמונה תוכל להוות חלק חשוב מהתדמית שלנו ברשת האינטרנט ובעולם שמחוצה לו. ניהול נכון של החשבונות שלנו ברשתות החברתיות יוכל לסייע לנו להיות אנשים מצליחים יותר מבחינה עסקית ומבחינה אישית. חשוב לוודא שהתמונות שאנחנו מעלים הן תמונות באיכות טובה מאוד ושהם יכולים לאפשר לנו לשפר מאוד את התדמית האישית שלנו.

המאמר אסי כהן אינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment