Monday, October 22, 2018

16 רעיונות מעוררי השראה להפיכת הפיד באינסטגרם למעניין יותר בעזרת פוסטים יצירתיים

כמו רוב הרשתות החברתיות, אינסטגרם מבקשת תוכן חדש כל הזמן. אתם תמיד נמצאים בחיפושים אחר רעיונות לפוסטים יצירתיים לאינסטגרם. כדי להיות מוצלחים באמת, למצוא קהל, ליצור מפגשים עם עוקבים ולהגדיל את החשבון שלכם אתם צריכים להיות פעילים -  פעילים מאוד. ולעתים זה לא שאנחנו לא רוצים לעלות פוסטים, פשוט נגמרים לנו הרעיונות. לרוב זו השגרה היומית אשר חוסמת את הדמיון, לפעמים הזמן שיש לנו לבלות ברשתות חברתיות כה מוגבל שאנחנו פשוט בוחרים בדרך המהירה ביותר לסיים עם זה מבלי שנצטרך לחשוב על זה יותר מדי. וזה מה שהורג כל יצירתיות. להמציא תוכן חדש לחשבון המדיה החברתית שלכם זו משימה שמגיע לה יותר כבוד – זה המפתח להצלחה שלכם במדיה החברתית. במיוחד באינסטגרם, יצירתיות וגיוון יהיו המפתח להצלחה. הינה כמה רעיונות לפוסטים יצירתיים באינסטגרם . להצלחה מיטבית באינסטגרם, המיקס הנכון של חידושים שונים לעיתים עובד בצורה הטובה ביותר.
  1. חדשות ופוסטים על אירועים אקטואליים
לדוגמא תגובות על חגים לאומיים או אירועים כמו יום הכלבלב הבינלאומי, יום הקרואסונים הבינלאומי, יום האחים  הבינלאומי. חדשות באינסטגרם ישנן אין ספור אפשרויות, אני בטוחה שתמצאו כמה ימים בינלאומיים שיתאימו בצורה טובה לפיד שלכם באינסטגרם. תוכלו לבדוק מה קורה היום ב-יומן הימים הבינלאומיים.  
  1. סטטיסטיקה
שימו מספר על תמונה ואתם מוכנים להתחיל. בחרו בסטטיסטיקות מהנישה שלכם ותכוונו להפתעה קטנה וזה יעזור לכם למשוך תשומת לב ולעודד תגובה. אנליזה של אינסטגרם
  1. ציטוטים
ציטוטים תמיד עובדים טוב במדיה חברתית. הם מעודדים מפגשים ותגובות. אבל שוב, אתם צריכים לכוון לציטוטים אשר קשורים לנישה שלכם בצורה כזו או אחרת. קהל שנבנה על ציטוטים מעלי מוטיבציה או מצחיקים שלא קשורים לנישה שלכם לא יהיה קהל שקל להמיר.  
  1. מאחורי הקלעים
אתם תרצו ליצור מערכת יחסים על בסיס מודעות מקשרות עם הקהל שלכם. כדאי להוסיף יותר אישיות למותג, לעסק, או אפילו לבלוג שלכם.   הזדמנת אחת שיש לכם היא להראות מה קורה מאחורי דלת הכניסה שלכם (הבלוג או עמוד הנחיתה שלכם). תציגו את עצמכם. תציגו אנשים שעובדים אתכם. במידה ואתם מפיקים משהו, למה לא להציג תמונות של תהליך יצור המוצר שלכם.   למה לא להציג את כלב המשרד החמוד, תמונה מארוחת עסקים נחמדה – או אפילו את פינת המנוחה במשרד? אני בטוחה שיש לא מעט תמונות מעולות שאינן מדברות ישירות על המוצר או ההצעות שלכם – אשר יכולות להפוך לסטורי מעולה לאינסטגרם.  
  1. הומור
זה טוב לצחוק מדי פעם. למה לא לפרסם תמונה מצחיקה או אפילו איזו בדיחה? שוב, תנסו לקשר אותה לעסק שלכם – או לאישיות שלכם.   הומור באינסטגרם    
  1. זיכרונות ונוסטלגיה
שמעתם פעם על throw-back-Thursday? או סתם תהיתם מה זו התגית הקטנה הזו בעלת שלושת האותיות #tbt? פוסטים בהם מופיעה התגית הזו הם מבט לאורך שביל הזיכרון. הם כוללים תמונות מאירועי העבר (הרחוק).   אתם יכולים להשתמש בזה כדי למלא את הפיד שלכם בתמונות ישנות וסיפורים מהעבר. ישנן גם תגיות של נוסטלגיה לימים אחרים בשבוע (ראו את הפריט הבא ברשימה זו כדי לקבל קצת השראה).  
  1. תגיות אתגר יומי
ישנן עוד תגיות שתוכלו להשתמש בהן כדי הוסיף קצת רעננות לעדכונים שלכם. הן נותנות לכם עוד קצת חשיפה, ותוכלו להשתמש בהן כדי לפלפל את הפיד. הינה כמה דוגמאות לתגיות יומיות:
  • #MondayBlues
  • #MotivationMonday
  • #TravelTuesday
  • #TipTuesday
  • #WednesdayWisdom
  • #WonderfulWednesday
  • #ThrowbackThursday #TBT
  • #FlashbackFriday
  • #FridayFact
  • #FridayFun
  • #Caturday
  • #SelfieSunday
  • #SundayFunday
 
  1. תקדמו תוכן
אם אתם עמוק בתוך שיווק תוכן, קידום הפוסטים שלכם, מסמכים לבנים או תוכן אחר הם כנראה דברים הנמצאים בחזית החשיבה שלכם. אינסטגרם היא כנראה לא הדרך הכי טובה להשיג תנועה, מהסיבה הפשוטה שאתם לא יכולים לשתף קישורים לתוכן שלכם בכל פוסט.   עם זאת, עם תמונה טובה לפרסום באינסטגרם וקהל גדול, אתם תוכלו לקדם את התוכן שלכם ולמצוא קבל עבורו.  
  1. איך לעשות
אם אתם רוצים לקדם מוצרים שהם שלכם, למה לא להשתמש בפונקציית הוידאו של אינסטגרם או אפילו אפשרות המצגת, כדי להסביר משהו על המוצרים שלכם. אתם תוכלו אפילו לענות לשאלות של הלקוחות שלכם – במידה ותמצאו דרך להכניס את התשובה לפוסט באינסטגרם.  
  1. תכונות מוצר או קידומים
בטח, אתם יכולים לקדם את המוצרים שלכם. במיוחד אם יש לכם הצעות מיוחדות, הקבל שלכם יעריך את זה.   עבור רוב המותגים, החוק הוא: אתם יכולים לקדם, אבל לא רק לקדם. הקידום הטוב ביותר הוא יצירתי ושנון – ולעיתים משתמש בהומור ואלמנט של הפתעה.   למה לא להציג את המוצר שלכם בשימוש בלתי צפוי לגמרי: *תמונה*      
  1. פוסטים של תיוג חבר
אלה מעט בעייתיים בגלל שהם עובדים טוב יותר אם אתם מצליחים לספק סיבה טוב לכך שאנשים יתייגו חבר. עם זאת, אם אתם עושים את זה נכון, פוסטים מסוג זה טובים לפרסום האינסטגרם שלכם.  
  1. פרסום מחדש
אתם יכולים לפרסם מחדש מהלקוחות שלכם, העובדים שלכם, השותפים שלכם. זכרו לעולם לא לשתף ללא אישור מפורש – ותנו כבוד למפרסם המקורי של הפוסט.   הינה כמה רעיונות למציאת התוכן הכי טוב לפרסום מחדש באינסטגרם שלכם:
  • אתם יכולים לבקש מהמעריצים והעוקבים שלכם להציע תמונה שכדאי לכם להציג (לפרסם מחדש) באמצעות תגית.
  • אתם יכולים לעיין בתמונות המזכירות את האינסטגרם שלכם.
  • הזמינו את החברים שלכם להציע פוסטים.
  • תערכו תחרות תמונות באינסטגרם.
 
  1. תחרות של מסירה בחינם
הרעיון פשוט: תציעו למסור משהו בחינם. תגרמו לאנשים להגיב על הפוסט שלכם כדי להשתתף בתחרות. תבחרו מהתגובות. או שתגרמו לעוקבים שלכם ללחוץ על קישור המקשר לתחרות.   החוקים צריכים להיות ברורים.  
  1. תספרו סיפור
למה לא ליצור רצף של עדכונים שבסופו של דבר יוצרים סיפור.  
  1. תשאלו שאלה
שאלות הן דרך נהדרת לעודד מפגשים בתמונות שלכם – ולהיקשר לקהל שלכם. תוודאו שאתם מצטרפים לדיון ועונים על כמה מהתגובות – אל תשאירו את חברים והמעריצים שלכם לבד בגשם.  
  1. השתמשו בהשתלטות על חשבון
אתם יכולים לשכור שירותים של משפיעים או מומחים שישתלטו על החשבון שלכם לזמן מה. זו הזדמנות טובה להוספת טעם לחשבון שלכם ולתת גישה לקהל של המשפיע או המומחה. בחרו את המשפיע בזהירות, נושא הפוסטים עדיין צריך להתאים לקהל היעד שלכם.   מילים אחרונות ישנם רעיונות אין סופיים למה שאתם יכולים לפרסם באינסטגרם. רק אל תיתקעו בשגרה אלא תשמרו על ראש פתוח והשתמשו בדמיון שלכם – או פשוט תעיינו באינסטגרם ותקבלו השראה ממה שאחרים עושים.   ואם אנשים ימצאו את הפיד שלכם באינסטגרם מעניין – להגדיל את הבלוג שלכם באמצעות אינסטגרם לא יהיה קשה להשגה.   המאמר 16 רעיונות פורסם ראשון בטרופיק
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/16-%d7%a8%d7%a2%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%a8%d7%99-%d7%94%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%a4%d7%99%d7%9b%d7%aa-%d7%94%d7%a4%d7%99%d7%93-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%9c%d7%9e%d7%a2%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%91%d7%a2%d7%96%d7%a8%d7%aa-%d7%a4%d7%95%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

No comments:

Post a Comment