Sunday, October 14, 2018

ניתוח של Instagram Stories – המדריך האולטימטיבי

האם אתה בקיא בניתוח Instagram Stories? במידה ולא, אתה צריך להיות.   ל- Instagram Stories יש כיום 400 מיליון משתמשים מדי יום, שהם קפיצה של 100 מיליון בתוך פחות משנתיים. אנשים אוהבים Stories, בדיוק כמו שקניה אוהב את קניה. ו- Instagram עושה עבודה די טובה בכך שמשתחררים יותר ויותר פיצ'רים ל- Stories על מנת לעודד יותר ויותר אנשים - ועסקים - להצטרף לשבט.   לדברי Instagram עצמה, שליש מה- Stories הנצפים ביותר מגיעים מעסקים, מה שאומר שהגיע הזמן להשתדרג. Stories צריכים להיות חלק חיוני של אסטרטגיית השיווקי שלך ב- Instagram, ועל כך, אתה צריך ללמוד איך למדוד את הביצועים של ה- Stories שלך.   המדריך הזה ילמד אתכם בדיוק כיצד לעשות זאת.   הוא מכסה את כל המדדים הזמינים כעת עבור ניתוחי Stories ב- Instagram, ומספק מידע על איך לפרש ערכים אלה - ועצות ניתנות לפעולה בנוגע לשיפור.   אם זה נשמע לך טוב, אז תמשיך לקרוא!   מדדי סטורי של אינסטגרם   אוקי, עכשיו בואו להכיר את הרשימה המלאה של ערכים אשר זמינים כעת בנוגע ל- Instagram Stories. תוכל לקבל ערכים אלה באמצעות שילוב של Instagram’s Native Insights and Iconosquare, שהוא, עד כה, הפלטפורמה היחידה שמציעה ניתוח מפורט על Stories מלבד Instagram עצמה.   הנה רשימת הערכים.  
  1. Reach
  2. Impressions
  3. Taps forward
  4. Taps back
  5. Total interactions
  6. Replies
  7. Link opens
  8. Exits
  9. Swipes away
  10. Completion rate
  1.Reach טווח הגעה: מספר המשתמשים בפועל שראה את ה- Story שלך. זהו אולי הערך החשוב ביותר לניתוח של Instagram Stories, שכן הוא מספק סקירה מדויקת של מספר האנשים שאתה מגיע אליהם.    
  1. Impressions
  בעוד טווח ההגעה מראה לך כמה אנשים צפו ב- Story שלך, ערך impressions מראה את מספר הפעמים שבהן צפו  ב- Story שלך. כך, למשל, אם אדם אחד ראה את הסיפור שלך 3 פעמים, הדבר ייחשב כ- reach אחד ו -3 impressions.   בדרך כלל, תקבל מספר גבוה יותר של impressions בהשוואה ל- reach - אך לעולם לא להפך.   אם אתה מבחין בירידה ב- reach, נסה להבין מדוע. לעתים קרובות יותר מאשר לא, זה קורה משתי סיבות.   ראשית, אתה בדרך כלל רואה שה- reach יורד עם כל Story שאתה מפרסם. אם אתה שולח רצף ארוך של סיפורים ביום אחד, זה טבעי שה- Story הבא ימשוך פחות צומת לב. למשל, הנה רצף של 6 Stories שפרסמתי  לאחרונה באותו יום. כפי שניתן לראות, את ה- Story הראשון (מימין) ראו 306 אנשים ו- 323 impressions. עם זאת, ככל שפורסמו עוד Stories, האחרון היה 185 להגיע ו 202 impressions, אשר כמעט כפול 1.5 פחות.   אל תדאגו - זה נורמלי לחלוטין. עם זאת, אם אתה מבחין כי הסטטיסטיקה הופך שלילי מדי, אז אתה כנראה שולח יותר מדי Stories קצר מדי תקופה.   הסיבה השנייה ל- reach להיות בירידה יכולה להיות קשורה לעובדה שאתה לא משתף את סוג התוכן שהקהל שלך מוצא כמרתק. אל תפחד לשנות את התוכן מדי פעם, ולעקוב אחר התוצאות שלך עבור שיאים בהתאם לסוגים השונים של תוכן שאתה מפרסם. כמו כן, אתה יכול לעשות קצת מחקר בנושא קהל הInstagram -  Instagram קהל המחקר ולהשתמש סקריפטים Instagram סיפורים לשאול את חסידיו ישירות על מה זה שהם רוצים לראות. אולי הם נמאס על תוכן קידום מכירות המוצר שלך רוצה לראות יותר מאחורי הקלעים? אתה לעולם לא לגלות אם אתה אף פעם לא שואל!  
  1. Taps forward
  אם אתה מעוניין לדעת כמה משתמשים לוחצים כדי לראות את Story הבא שלך,  ניתן לראות זאת באמצעות tap forward. ערך זה אומר לך בדיוק את זה!   אם מספר ה- tap forward גבוה מדי, הדבר עשוי להצביע על כך שה- Story שלך אינו מעניין מספיק - או היה ארוך מדי. הרבה אנשים מדפדפים מהר כאשר הם צופים ב- Stories, אז אם אתה מקבל הרבה tap forward, זה אומר הקהל שלך מדפדף מהר בתוכן שלך במקום להישאר עליו.   עם זאת, tap forward יכול לקרות בטעות אם מיקמת האשטאג או מדבקת סקר קרוב מדי לצד ימין של המסך ואילץ משתמשים להקיש קדימה, כאשר מה שהם התכוונו לעשות היה למעשה ביצוע פעולה אחרת ב- Story שלך.              
  1. Taps back
  "Tap back" הוא מספר ההקשות שמשתמש עושה כדי לראות את הסיפור הקודם שלך. אם אתה רואה שהסיפור שלך מקבל המון taps back, בדוק מה היה הסיפור שפורסם ממש לפניו. אחרי הכל, זה האחד שאנשים חזרו לצפות שוב.   איזה  "tap" עדיף, back או forward?   זו שאלה שמעסיקה רבים מהמשתמשים, ובכל זאת התשובה היא די פשוטה: זה  tap back.   הרי,קבלת tap back הוא מדד חיובי יותר מהסיבה שאתה בטוח תקבל impression נוסף ב- Story שלך.  אחרי הכל, זה אינדיקציה לכך שאנשים עשויים להיות מעוניינים לראות את זה שוב. למרות זאת, אם אתה מקבל הרבה tap forward, זה, למרבה הצער, אינדיקציה של ההפך: אנשים מדפדפים בזריזות על התוכן שלך כי זה לא הצליח לעניין אותם.  
  1. Total Interactions
  Interactions הן די מובנות מאליהן. בקיצור, זהו מספר הפעולות שנלקחו מתוך  Instagram Story מסוים. למשל  לחיצה על האשטג שהוספת, תגי שם, תגובות וכו '.   אם תלחץ על Insights עבור Story מסוים ב- Instagram, תוכל לראות בקלות היכן אנשים לוחצים בפועל. זה חשוב במיוחד אם אתה רוצה לכוון את פעילות העוקבים שלך למדבקה מסוימת. אם למשל אתה נותן shoutout למשתמש אחר, או שאתה רוצה שילחצו על האשטאג של המותג שלך, וכו'.  
  1. Replies
  האם  ה- Story שלך מרתקים מספיק כדי שאנשים יגיבו עליהם? האם הם מעוררים שיחה? האם אתה בעצם שואל את העוקבים שלך שאלה, על מנת לתת להם הזדמנות להשיב? או אולי במקרה, ביטלת את האפרשרות להגיב על ה- Story  שלך?   תגובות מרובות על Stories היא אינדיקציה טובה לכך שהן מרתקות, מבדרות ורלוונטיות לקהל שלך.  
  1. Links Open
  ערך הזהב של ניתוחי Story ב- Instagram הוא Links Open, שהוא מספר הפעמים שכתובת האתר ש- Story שלך נפתחה. שים לב, עם זאת, אתה צריך 10,000 עוקבים ב- Instagram כדי להיות מסוגל לכלול קישורים ולהתחיל לשלוח משתמשים מה Story לאתר ספציפי.   בעוד Links Open יספק לך סקירה טובה של כמה פעמים אנשים לוחצים על הקישור שלך, אתה בטח תרצה לעקוב אחר זה גם עם Google Analytics כדי לראות כמה תנועה אתה מקבל למעשה, מה משך הזמן באתר, וכו'. זה משהו ש- Instagram לא יכול להגיד לך כי הנתונים הסטטיסטיים האלה הם מחוץ לתחום שלה.      
  1. Exits
  אנשים יכולים לצאת מה- Story שלך מבלי לצפות בו עד הסוף. אפילו למשתמשים הכי טובים שיש לנו חווים את זה, אז אל תתייאש אם אתה רואה את הערך הזה במספרים גבוהים.   ישנם שלוש סיבות לתופעה הזאת:  
  1. אם משתמש סגר את אפליקציית Instagram במהלך הצגת ה- Story שלך.
  2. אם משתמש לחץ על ה- X בפינה השמאלית העליונה של ה- Story שלך.
  3. אם משתמש מחליק את המדיה כלפי מטה, כאשר הוא למעשה חוזר למסך הראשי.
  כמובן ככל שמספר הפעמים שערך זה מופיע נמוך, כן ייטב. אם מספר ה-  Exit גבוה מדי, סביר להניח שזה מציין שאנשים אינם מעוניינים בסיפורים שלך. מה לעשות? לחשוב מחדש על אסטרטגיית התוכן שלך ב-Story!  
  1. Swipes Away
  פעולה נוספת שאנשים יכולים לבצע ב-Story היא Swipe Away, למעשה להעביר את ה- Story  למשתמש הבא. זה כמעט כואב כמו  Exit.   אתה יכול לראות Swipes Away ב-  Instagram Insights, אם אתה לוחץ Insights → Content → Stories → See all → and click Next story. שם תוכלו לקבל סקירה כללית של כמה אנשים Swiped Away מה- Story שלך, בלי לסיים את כל רצף, על מנת לעבור ל- Story של משתמש אחר.  
  1. Completion Rate
  Completion Rate: עוד ערך בעל חשיבות גבוהה ב- Instagram Stories Analytics. זה נותן לך מושג איזה אחוז משתמשים אשר צפו ב- Story שלך עד הסוף. הנוסחה היא פשוטה: 100% פחות שיעור ה-  Exit.   Native Instagram Insights אינם מציעים ערך זה, כך שאתה גם צריך לחשב אותו באופן ידני (הכירו, גיליונות אלקטרוניים של Google!) - או, השתמש ב- Iconosquare. עבור אל Analytics → Stories, לחץ על ה- Story הספציפי שברצונך לנתח ותראה את Completion Rate עבור אותו סיפור.   באופן טבעי, אם ה- Completion Rate נמוך מדי, משמעות הדבר היא כי אנשים אינם מסיימים את ה- Story שלך. זה כאילו הם יוצאים מסרט משעמם בקולנוע. מנגדי, אם שיעור ההשלמה קרוב ל -100%, המשמעות היא ה- Story מעניין במיוחד ואתה עושה עבודה נהדרת בפרסום התוכן הנכון. אינסטגרם סטורי   ניתוח כללי של Instagram Stories   כעת, כשאתה יודע הכל על ערכים ספציפיים של Stories, כדאי גם להבין את הניתוח הכללי יותר.   לדוגמא: מה תדירות הפרסום הממוצע שלך? אילו Stories, תמונות או סרטונים מקבלים מספר גבוה יותר של  impressions? לאיזה Stories יש את reach ו- completion rate הגבוה ביותר בכל הזמנים?   עם Iconosquare, אם תסתכל על הנתונים הסטטיסטיים הכלליים שלך על כל ה- Story שלך במהלך פרק זמן מסוים, תקבל סקירה כללית מהירה על הביצועים הכוללים שלך. תוכל גם לראות ערכים אחרים, כגון 'חלוקת סיפורים מחדש', שיעור reach ממוצע לכל הכתבות וכו '. iconosquare בנוסף, ניתן גם להעריך מה הזמן הטוב ביותר שלך לפרסם Story, ולהשוות אותו עם הרגלי הפרסום שלך בפועל. אחרי הכל, אם אתה שואף להביא יותר אנשים עם ה- Story שלך, פרסום בזמן האופטימלי ביותר היא אסטרטגיה טובה.   Native Instagram Stories Analytics מספק לך סקירה כללית של 7 הימים האחרונים בלבד, לכן אם אתה מחפש סקירה מקיפה יותר, ייתכן שיהיה הגיוני לשנות את דוח הניתוחים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי בחירת פרק זמן מסוים. חשוב לציין כי סקירה לאחור זמין רק מרגע שאימתת את הפרופיל העסקי שלל ב- Instagram על ידי Iconosquare.   סיכום   הבנת הניתוחים שמאחורי  Instagram Story שלך היא הצעד הראשון ביצירת אסטרטגיית תוכן טובה עבור הסיפורים שלך. אם אתה יודע מה הביצועים הטובים ביותר - ולמה - אתה יכול בקלות לשכפל את ההצלחה.   המאמר אנאליזה של אינסטגרם סטורי פורסם ראשון בטרופיק
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%a0%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%97-%d7%a9%d7%9c-instagram-stories-%d7%94%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%94%d7%90%d7%95%d7%9c%d7%98%d7%99%d7%9e%d7%98%d7%99%d7%91%d7%99/

No comments:

Post a Comment