Monday, October 29, 2018

שיעורי ערך מותג מתוך קמפיין האינסטגרם של "סטארבקס"

הציפור הראשונה תופסת את התולעת. מצלצל נכון לאמרה, "סטארבקס" היא אחת מהראשונות לעשות את המעבר(מ2011) לאינסטגרם והיום, היא מקום שני מתוך 50 המותגים המובילים באינסטגרם בעקבות כמות העוקבים שלה והתיוגים לפי "Totems". יש להם 2.8 מיליון עוקבים.   איך הם עשו זאת? בעוד שרוב המותגים רק עכשיו הבינו שהצלחה באינסטגרם משפיעה ישירות על הפירסום והמכירות. אז למה "סטארבקס" כל כך בולטים ומשפיעים?   בספר שלו "שפוך את הלב שלך לתוך זה" יו"ר ומקים החברה, הווארד שולץ אומר, "אנשים מתחברים לסטארבקס בגלל שהם יכולים להזדהות עם מה שאנחנו מייצגים. זה יותר מקפה נהדר. בזמן שקמפיינים בסיסיים של חברות קפה מתייחסים ומתמקדים בעיקר לטעם ולתחושת ההתעוררות מהקפאין, "סטארבקס" מתמקדים באנשים. עד מהרה הם השתלבו בצורה חלקה בחייהם, בנו לעצמם שם ומוצר שמתחבר לאנשים. ודרך אגב הם עדיין עושים זאת.   התוכן שמאחורי הקלעים

("סטארבקס")

  עם הקמפיין הזה , "סטארבקס" הרגה שתי ציפורים במכה אחת; לגרום לתשוקה לקפה ולהגביר את הנאמנות של לקוחותיהם.   קמפיין של "מאחורי הקלעים"(2012) בלט מעל שאר הקמפיינים שלהם שדרשו שיתוף פעולה מהעוקבים בגלל שזה לא היה "תחרות התמונה הטובה ביותר". המטרה הייתה לפתוח את הדלתות הכי סודיות ולתת ללקוחות לראות איך מייצרים את הקפה האהוב שלהם. על ידי כך שהם העלו תמונות של תהליך הכנת הקפה שלהם (בדיקות, טעימות, והכנות), הלקוח מאמין במותג וערך המותג עולה. מי לא יקנה מוצר מחברה שכל כך חשוב לה הפתיחות לגבי הכנת המוצר, נכון? אחרי הכל, אמון בונה נאמנות ונאמנות זה מה שגורם ללקוח לחזור שוב ושוב. קמפיין אינסטגרם של סטארבקס "סטארבקס", שהיא אחת מתוך 500 החברות העשירות בעולם, לעיתים קרובות משתפת תמונות של החנות הראשונה שהקימו בסיאטל עבור כל מעריצי ועוקבי "סטארבקס". למרות שזה לא קמפיין מלא יש לשבח אותו על ההשפעה וההתעניינות שהוא נותן לערך המותג. הקמפיין הזה מכוון לכך שלקוחות יראו את ההתחלה הצנועה ואיך המותג התפתח עם השנים. זה גורם באופן פסיכולוגי ללקוחות לתמוך בהצלחה של המותג וגם גורם לכך שהלקוחות מרגישים שהם עזרו למותג לצמוח לכל אורך הדרך. כולם אוהבים סיפור טוב על איך משהו התחיל כל כך צנוע וקטן ונהיה הצלחה מטאורית בסופו של דבר. זה פשוט מעורר השראה.  

מה למדנו מהקמפיינים הללו?

  יש 3 לקחים על שווי המותג וערך המותג, שכל מותג או חברה לשיווק וקידום ברשתות החברתיות יכולות להשתמש באינסטגרם על מנת לעזור לעצמם להיות יותר מצליחים.  
  1. הגדל את ערך המותג על ידי הגברת המודעות למותג. סטארבקס "מאחורי הקלעים" זאת הייתה מטרת הקמפיין והם השיגו אותה בצורה מופלאה.
  2. הגדל את האיכות הנתפסת של המוצר שלך על ידי כך שהוא גלוי יותר. שתף את הסיבות ללמה ואיך המוצר שלך מופק כדי לגרום ללקוחות להתחבר אל המוצר יותר.
  3. הגדל את הקשרים החזקים למותג שלך בעזרת פיתוח תחושה ללקוחות של קהילה; על ידי שיתוף ההיסטוריה של המותג ואיך הלקוחות היו איתך בכל צעד בדרך להצלחה.
  בזמן שאתה נהנה מה"פראפצ'ינו" של סטארבקס, ספר לנו מה חשבת על כתבה זו. אנחנו ממש נשמח לשמוע ממך. המאמר קמפיין האינסטגרם של סטארבקס פורסם ראשון בטרופיק  
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%a2%d7%a8%d7%9a-%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%92-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-%d7%a7%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%a1%d7%98%d7%90%d7%a8%d7%91%d7%a7%d7%a1/

No comments:

Post a Comment