Friday, October 12, 2018

מיתוס החסימה השקטה של אינסטגרם

מותגים ויחידים כאחד לעתים קרובות מוצאים עצמם מבולבלים כאשר הם רואים ירידה חדה ברמת האינטראקציה השיווקית. יש מספר סיבות לכך שמשתמשים חווים אינטראקציה שיווקית נמוכה יותר, אך רוב האנשים ממהרים לתלות את בעיות האינסטגרם שלהם במשהו מרושע יותר: החסימה השקטה של אינסטגרם. בזמן שאתם וודאי תוהים מהי המשמעות של חסימה שקטה (Shadowban), חלק בטוחים שיש להאשים את אינסטגרם באובדן רמת האינטראקציה השיווקית שלהם.

הבנת החסימה השקטה של אינסטגרם אז, מהי חסימה שקטה?

הקונספט של חסימה שקטה הוא לא ממש חדש. חסימה שקטה הוא מונח המשמש לתיאור תוכן של משתמשים שנחסם על ידי פלטפורמה דבר המקשה על עוקבים פוטנציאליים לגלות אותם. למעשה, חסימה שקטה מסתירה את תוכן המשתמשים מבלי להודיע להם שהתוכן שלהם לא מגיע לאנשים רבים כפי שהוא צריך.

האמת מאחורי האינטראקציה השיווקית הנמוכה שלכם

לפני שאתם שואלים באינטרנט, "האם אני חסום באופן שקט?", חכו! מובטח לכם לגלות מאמרים שמאשימים את השימוש שאתם עושים בהאשטגים כסיבה לכך שאתם לא מקבלים את מספר הלייקים והתגובות הרגיל שלכם.

פריצות-צמיחה של אינסטגרם

עם זאת, על פי דובר באינסטגרם, "אינסטגרם אינה מסתירה פוסטים בפיד ו"חסימה שקטה" אינה דבר אמיתי". נוסף על כך, אינסטגרם מרגיעה את המשתמשים שפוסטים של משתמשים לעולם אינם מוסתרים בגלל פרסום האשטגים דומים או שימוש ביותר מדי האשטגים. לפיכך, קונספט החסימה השקטה של אינסטגרם הוא אכן מיתוס. במציאות, משתמשים שהבחינו בצניחה בלייקים, תגובות, ובמספר העוקבים הכללי שלהם ייתכן וחווים את השפעות השינוי באלגוריתם של אינסטגרם. השינויים האחרונים שבוצעו באלגוריתם נועדו למיין את תוכן המשתמשים לפי הרלוונטיות. בניסיון לחסום תוכן פוגעני ולחבר משתמשים לתוכן שהם מעוניינים בו יותר, האלגוריתם החדש גרם בשוגג למותגים לחוות אינטראקציה שיווקית נמוכה באופן גורף. האמת היא כשאתם מחפשים דרכים כדי לתקן את החסימה השקטה של אינסטגרם, אתם בדרככם לחיפוש חסר תועלת. מה שאתם באמת צריכים זה אסטרטגיות יעילות כדי להגביר את האינטראקציה השיווקית שלכם באינסטגרם.  

השגת האינטראקציה השיווקית שלכם בחזרה

המפתח להשיג בחזרה את האינטראקציה השיווקית שלכם באינסטגרם הוא להתמקד בשיפור הפרקטיקות שלכם באינסטגרם. התחילו להשתמש בארבע האסטרטגיות הבאות כדי להגביר במו ידיכם את האינטראקציה השיווקית שלכם באינסטגרם.
  1. תוכן איכותי: התחילו בהתמקדות באיכות התוכן שאתם משתפים. פידים שמכילים תמונות נעימות ואסתטיות תמיד מצליחים טוב יותר מאשר משתמשים שמשתפים תמונות באיכות נמוכה.
  2. קריאה לפעולות: השלב הבא הוא לעשות מאמץ מרוכז כדי לכלול קריאה לפעולה בכותרות. כדרך לעודד תגובות ואינטראקציה שיווקית באופן כללי, הקפידו לכלול משהו בסגנון, "מה אתם חושבים? תנו לנו לדעת בתגובה למטה" או "תייגו חבר בפוסט הזה!"
1.האשטגים: בנוסף לשימוש בקריאות לפעולה, גילוי האמת אודות החסימה השקטה צריך לעודד אתכם להשתמש ביותר האשטגים כחלק מקמפיין המדיה החברתית שלכם. שימוש בהאשטגים הוא אחת מהדרכים היעילות ביותר להיות בטוחים שהתוכן שלכם מקבל חשיפה מצד משתמשים שחולקים אינטרס משותף. יתר על כן, מותגים שמשתפים האשטגים בפוסטים שלהם חווים אינטראקציה שיווקית גבוהה יותר ב12.6% מאשר אלה שלא. האשטאג 2.תיוג מיקום גיאוגרפי: התיקון האחרון בנוגע לאינטראקציה השיווקית הנמוכה שלכם הוא להוסיף תיוג של המיקום שלכם. כשמתייגים את המיקום שלכם, אתם בעצם מבצעים מן "אישור הגעה" בין אם זה למקום עסקים ממשי או לעיר פופולרית. בנוסף להפיכת התוכן שלכם לגלוי בחיפוש של המיקום הזה, תוכלו כך להגדיל את האינטראקציה השיווקית שלכם ב 79% כשאתם מוסיפים תג מיקום. אל תתנו לפחד שלכם מהחסימה השקטה של אינסטגרם לעצור אתכם מלקבל את האינטראקציה השיווקית שמגיעה למותג שלכם. ככל שתמשיכו ללמוד על דרכים להרחיב את רמת האינטראקציה השיווקית, אתם תראו שהחסימה השקטה היא באמת רק מיתוס. המאמר מיתוס החסימה השקטה של אינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%9e%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%a1-%d7%94%d7%97%d7%a1%d7%99%d7%9e%d7%94-%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%98%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

No comments:

Post a Comment