Saturday, October 13, 2018

אינסטגרם משיקה פיצ'ר חדש – Nametag

כבר זמן מה שעובדים על הפיצ'ר, אך אנחנו שמחים לדווח כי פיצ'ר "Nametagי" של Instagram הושק באופן גלובלי!   פרטים בנושא הופצו לראשונה במרץ ואפריל ולאחר מכן אומתו על ידי דובר רשמי מ-Instagram.   בחודשים אלו, השוו את הפיצ'ר לSnapchat's QR Snapcode, בטענה שהיה דומה לו מאוד. עם זאת, בעוד שניתן להשתמש ב-Snapcodes כדי לגלות חברים חדשים, מסננים לעדשת המצלמה, למצוא תוכן חדש, ועוד, כרגע, הפיצ'ר של Instagram הוא אך ורק עבור מציאת חשבונות חדשים הבאים. סנאפצ'ט   הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על אופן השימוש בפיצ'ר "Nametag" החדש של Instagram:  

כיצד להשתמש בNametag מאת Instagram

  הפיצ'ר Nametag של Instagram מתחלק לשני חלקים: יצירת והתאמה אישית של תיוג שמי שלך, וסריקת תיוג שמי של אחרים.   בואו נתחיל עם התאמה אישית של תיוג השם ב- Instagram.   הצעד הראשון הוא לפתוח את פרופיל ה-Instagram שלך וללחוץ על הכפתור עם שלושת השורות בפינה הימנית העליונה של המסך. פעולה זו תפתח תפריט שבו תוכל לעורך את תיוג השם.   מכאן, תוכל להתאים אישית את השם שלך על ידי נגיעה בכל מקום על המסך או על ידי הקשה על הלחצן בחלק העליון של המסך כדי לנסות עיצובים אחרים.   האפשרות Color מאפשרת לך לעבור בין צבעים שונים, Emoji מאפשר לך לבחור עיצוב אמוג'י, ו- Selfie מאפשר לך להתאים אישית את השם שלך באמצעות מדבקה Selfie.   ברגע שאתה מרוצה מהעיצוב שלך (אתה תמיד יכול לחזור ולערוך אותו מאוחר יותר), הוא יהיה בסעיף Nametag של פרופיל ה-Instagram שלך, שם אתה יכול למצוא אותו במהירות.   אתה יכול גם לשתף את תיוג השם מ-Instagram עם חברים באמצעות הודעות טקסט ובאמצעות פלטפורמות אחרות כמו Facebook ו- WhatsApp.   כדי לעשות זאת, פשוט הקש על לחצן החץ בצד שמאל למעלה של סמל תיוג השם.  

כיצד לסרוק Nametag של מישהו אחר

  ישנן שתי דרכים לסרוק תיוג שם ב- Instagram.   הדרך הראשונה היא לפתוח את תיוג השם שלך מתוך פרופיל ה-Instagram והקש על הלחצן "Scan Nametag" בתחתית המסך.   עכשיו אתה יכול לכוון את המצלמה מעל תיוג השם עד שהוא נתפס.   אם מישהו שולח לך את תיוג השם על-ידי הודעת טקסט, שמור את התמונה בגלריית המצלמה, פתח את עורך הצילום מהפרופיל שלך, הקש על הלחצן "Scan Nametag" ולאחר מכן הקש על לחצן התמונה בפינה הימנית העליונה של המסך.   כאן תוכל לבחור תמונה מגלריית המצלמה שלך לסריקה.   הדרך השנייה היא לפתוח את מצלמת Instagram Stories לכוון אותו מעל תיוג השם שאתה מנסה לסרוק. יש להחזיק וללחוץ על מסך המצלמה עד שתיוג השם נתפס.  

כיצד  להשתמש ב-Nametag לעסקים

  הפיצ'ר החדש של Instagram מציע לנו דרך חדשה להתחבר עם משתמשים נוספים ב-Instagram - ולא רק בחיים האמיתיים!   בשל העובדה כי אתה יכול לייצא את שם התיוג שלך כמו תמונה, יש למעשה אין ספור דרכים להשתמש בפיצ'ר כדי לקבל יותר עוקבים ב-Instagram .   לדוגמה, אתה יכול להדפיס את שם התיוג שלך על כרזות, כרטיסי ביקור או חומרי קידום מכירות אחרים. כאשר מישהו רואה את התיוג שם שלך, כל מה שהם צריכים לעשות הוא לפתוח את המצלמה שלהם, לסרוק, להתחיל לעקוב אחריך.   אם אתה מוכר מוצרים פיזיים, תוכל גם להוסיף את תיוג השם ב- Instagram שלך לתווית או לאריזה כדי לעודד את הלקוחות שלך לעקוב אחר חשבונך.  

מה לגבי השימוש ב- Instagram Stories לשתף את ה-Nametag ב- Instagram?

  לעת עתה, אין שום דרך לסרוק את תיוג השם ששותף ב- Instagram Stories - אלא אם כן אתה מצלם מסך של הסיפור באופן ידני, סורק את תיוג השם מגלריית המצלמה כפי שתיארנו לעיל. אבל אנחנו בהחלט יכולים לראות את השינוי הזה בעתיד!   עם יותר ויותר אנשים שמקדמים את עסקים שלהם באמצעות Instagram Stories, את יכולת השיתוף והסריקה של Nametags תוך כדי צפייה בסיפור בהחלט יתקבל בברכה! האם השתמשת בפיצ'ר ה- Instagram Nametag? מה דעתך עליו עד כה? תשאירו לנו תגובות! המאמר אינסטגרם ניימטאג פורסם ראשון בטרופיק    
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%a8-%d7%97%d7%93%d7%a9-nametag/

No comments:

Post a Comment