Tuesday, October 16, 2018

25 האפליקציות המובילות להפקת תוכן קטלני באינסטגרם בשנת 2018

שום דבר לא נשאר אותו הדבר באינסטגרם לאורך זמן. במיוחד בשביל משווקים. באופן מדהים, הפלטפורמה צמחה ב200 מיליון משתמשים בשנת 2017 לבדה. צמיחה זו, בשילוב עם החלטת החברה ללכת על כל הקופה עם האינסטגרם סטורי, מסמנת את הסטטוס של הפלטפורמה כמקום המובחר לקדם תוכן ויזואלי. אך עם תחרות מוגברת מגיע האתגר של ההתבלטות. והלחץ לקדם תוכן יותר מרהיב. למרבה המזל, יש המון כלים המיועדים לאינסטגרם כדי לעזור לך לעשות בדיוק את זה. לא מחשיב את עצמך לטיפוס יצירתי? לא בדיוק צלם מומחה? אל דאגה. כאן למטה פירקנו למרכיבים 25 אפליקציות לאינסטגרם (בחינם ובתשלום) כדי לוודא שלא ניתן יהיה להתעלם מהתוכן הויזואלי שלך. סוגי אפליקציות לאינסטגרם לנוחיותך, פיצלנו את האפליקציות לאינסטגרם לקטגוריות הבאות:
  • אפליקציות להתקשרות באינסטגרם
  • אפליקציות לתמונות באינסטגרם
  • אפליקציות לוידאו באינסטגרם
  • נוסחאות של IFTTT לאינסטגרם
  • אפליקציות לאינסטגרם סטורי
אפליקציות להתקשרות באינסטגרם ככל שתתמקד יותר באינסטגרם כערוץ שיווקי, כך תצטרך למצוא יותר קיצורי דרך כדי לחסוך בזמן. החל מכמה תוכן אתה משתף למענה למשתמשים כמה שיותר מהר, כל המשווקים צריכים לשקול שיהיה להם כלי לניהול הנוכחות שלהם ממקום אחד.
  1. Sprout Social
היכולת לקבוע פוסטים מראש משנה את המשחק בשביל משתמשי אינסטגרם סדרתיים. התזמון מראש של אינסטגרם מאפשר לך לתכנן את הלוח שנה של התוכן שלך בלי הצורך לדאוג לעצב פוסטים בזמן אמת. בנוסף, Sprout מקבצת את ההתראות שלך מהאינסטגרם כדי שלעולם לא תפספס פידבקים חיוביים מהעוקבים שלך. נחמד, נכון? בנוסף, ניתוחי אינסטגרם אנליטיים מ Sprout מראים לך את הפוסטים הכי מצליחים שלך, מה שמאפשר לך להמשיך ליצור את התוכן שהעוקבים שלך רעבים לו, פעם אחר פעם. עדכון: עם העדכון האחרון של Sprout Social, אתה יכול כעת לקבוע מראש ולהעלות את התמונות שלך ישירות לאינסטגרם!   ספראוט סושיאל אפליקציות לתמונות באינסטגרם עידן הסמארטפונים עשה את כולנו צלמים חובבנים, אבל זה לא אומר שאנחנו מצלמים תמונות חסרות פגמים. למרבה המזל, יש מספיק אפליקציות עריכה כדי לעזור לנו להתמודד עם הכל החל מבצוע שיפורים ותיקונים קטנים וכלה בהוספה של אלגנטיות ויזואלית עם אפקטים וטקסט.
  1. BeFunky
BeFunky זה כלי חזק, מבוסס אינטרנט, לעיצוב תמונות, מושלם לנקיון תמונות כמו גם לעיצוב גרפי. הסט המושלם של כלים לעריכה כולל את היכולת לגזור, לשנות גודל, לשנות שיפוע, לרכך, לחדד ועוד הרבה יותר מזה. כבונוס נוסף, אתה לא צריך אפילו ליצור חשבון כדי להשתמש בגרסה החינמית.  
  1. PicMonkey
לפעמים תמונה שיכולה להיות מושלמת צריכה מעט שיפורים ותיקונים קטנים. PicMonkey מעולה לתיקון סלפי, מאפשרת למשתמשים להוריד קמטים ולהפחית בוהק. בהתחשב בנתון שתמונות באינסטגרם שמציגות פנים מקבלות 38% יותר לייקים, PicMonkey יכולה לעזור לך לקבל את התמונה המושלמת כל פעם. אך PicMonkey היא לא רק בשביל תמונות של אנשים. לדוגמה, יכולת ה"התאמות" היא מעולה בשביל ליצור תמונות נוף אדירות.
  1. Adobe Aviary
אם אתה משתמש בעורך של Adobe, אתה יודע שהתמונות שלך בידיים טובות. Aviary היא אפליקציית אינסטגרם פשוטה אך חזקה עם המון כלים לשיפור בנגיעה אחת בהישג יד. שיפורים יצירתיים כמו ריכוך, חידוד ומשחק עם הרוויה של תמונות יכולים להיראות עדינים, אך הם יכולים להיות השינוי שיגרום לתמונות שלך לבלוט. עוד יכולת מדהימה של Aviary היא היכולת של האפליקציה להציע עריכות בשבילך.
  1. Canva
אם אתה מחפש ליצור גרפיקות חברתיות מאפס, אתה יכול להפסיק לחפש. Canva מתהדרת בכמה תבניות לתמונות מעוררות השראה, תמונות מבוססות טקסט, הכרזות וכל מה שביניהם.   קנבה
  1. Piktochart
אינפוגרפיקה מקבלת הרבה אהבה בטוויטר ובפייסבוק, אז למה לא באינסטגרם? Piktochart מספקת לך תבניות אטרקטיביות לאותן פעמים שאתה רוצה להוציא לעוקבים שלך פוסט שמונע על ידי מידע.
  1. Framatic
עם למעלה מ20 מיליון הורדות, Framatic זאת עוד אפליקציית אינסטגרם לשיפוץ התמונות שלך, שזכתה לשבחים. לאפליקציה יש 36 מערכים שונים, 32 גבולות וינטג' ו92 אפקטים ליישם על תמונות ברגע.
  1. Landscape by Sprout Social
Landscape זה הכלי של Sprout לשינוי גודל תמונה לרשתות חברתיות. איך זה עובד? תעלה תמונה שתרצה לשתף באינסטגרם, תבחר איזה גודל פוסט תרצה ליצור, ולאחר מכן הנחה את הגזירה והפרסטו. כעת יש לך תמונה חדשה אופטימלית להורדה. אחרי שגזרת את התמונות שלך לפי האפיון המדויק שלך, תתחיל לשתף אותם עם העוקבים שלך באינסטגרם!
  1. Square Sized
אחת האפליקציות לשינוי גדלים שהורידו אותן הכי הרבה, Square Sized מאפשרת למשתמשים לייבא תמונות מאלבומים אישיים או מפייסבוק כדי לעשות אותן אופטימליות לאינסטגרם. האפליקציה מאפשרת לך את האפשרות לערוך גם את התמונות שלך עם הגדלים החדשים.
  1. No Crop and Square
האפליקציה הזאת עושה בדיוק מה שהיא מפרסמת את עצמה בו: להעלות פוסטים של תמונות בגודל מלא באינסטגרם בלי לחתוך. בנוסף תוספים כמו סטיקרים ופילטרים זמינים כדי לתת לתמונות עם הגודל החדש סגנון אפילו יותר יצירתי.
  1. Layout
Layout זאת היוצרת קולאז'ים של אינסטגרם. אתה יכול ליצור קולאז'ים מתמונות שנלקחו במקום או מתמונות מסרט המצלמה שלך.  לLayout יש גם סט של כלים יצירתיים כמו הפילטרים המסורתיים של אינסטגרם, כדי לעשות את הקולאז'ים שלך אפילו יותר "שלך".
  1. LiPix
LiPix היא כלי חברתי שכרגע נמצא בשימוש על ידי למעלה מעשרות מליוני משתמשים באינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, פליקר וטמבלר. האפליקציה מתהדרת ב90 תוכניות ניתנות לכוונון, 54 גבולות שונים ו20 אפקטים של תמונות. אפליקציות לוידאו באינסטגרם לא עוד מוגבלת לסרטונים של 15 שניות, סרטונים הם המקום המרכזי לתת לצד היצירתי שלך לזהור באינסטגרם. החדשות הטובות? אתה לא צריך להיות ספילברג או סקורסזה כדי להצליח ליצור וידאו אינסטגרמי שנראה טוב, הודות לאפליקציות שזמינות כיום.
  1. Boomerang
ילידת אינסטגרם, Boomerang מאפשרת לך ליצור סרטונים סופר קטנים שהם בעצם כמו GIF שנע קדימה ואחורה. חתיכות אלה של תוכן היוצרות "סרטונים" קטנים מתמונה רגעית הן מעולות כדי לספר סיפור או רק כדי להנות קצת.
  1. InShot
גבולות, פילטרים, הוספת קול וכל מה שביניהם. העורך המקיף הזה יכול במהירות לשדרג את הסגנון של כל אחד מהסרטונים שלך, לגרום להם להיות מוכנים לאינסטגרם ברגע.
  1. Video Editor (לשעבר vStudio)
האפליקציה הזאת, שמדורגת 4.5 כוכבים, מספקת לך בערך כל מה שאתה יכול לרצות כדי לערוך את הסרטונים שלך לאינסטגרם. האפשרויות כוללות את היכולת לשנות בהירות, ניגוד, רוויה, חשיפה ועוד. בנוסף אתה יכול לבחור להשתמש מלמעלה מ80 פילטרים שונים.
  1. Hyperlapse
Hyperlapse זאת עוד אחת מהאפליקציות ילידות האינסטגרם. בקצרה, Hyperlapse מאפשרת לך לצלם סרטונים בצילום מואץ (אפילו כשאתה תוך כדי תנועה). טכנולוגית היציבות המובנת נותנת למשתמשים את החופש לזוז בזמן שהם מכוונים, שזה יתרון ענק של הכלי.
  1. Lapse It
עוד אפליקציית צילום מואץ לאינסטגרם, Lapse It מספקת מגוון של אפשרויות עריכה כדי להפוך את התוכן צילום מואץ שלך למהמם. החל מלופים לאחור וכלה בהוספת אפקטים ויזואליים, סרטון מדהים נמצא מרחק נגיעות קטנות.
  1. Quik by GoPro
GoPro ידועים בתוכן האינסטגרמי העוצר נשימה שלהם. באמצעות Quik, משתמשי אינסטגרם שיש להם גו-פרו יכולים לערוך את סרטוני האיכות גבוהה שלהם עם הסמארטפון, בלי שיצטרכו לעבור דרך אפליקציה נוספת של עריכה.
  1. Crop Square Video
העורך הזה מאפשר לגזירה של מסגרת של תמונה, כוונון זווית של סרטון, שינוי גודל וסיבוב של סרטונים, ומילוי צבעי רקע להיות מהירים ופשוטים.  אפשרות מפתח ש Crop Video Square מקדמת היא היכולת "לצבוט" עם האצבעות כדי לגזור ולעשות זום.   נוסחאות של IFTTT לאינסטגרם IFTTT- קיצור (באנגלית) ל"אם זה אז זה" – זה כלי שמשתמש ב"ישומונים" כדי לחבר בין מוצרים ואפליקציות. לדוגמה, אתה יכול לכוון ישומון שישלח לך מייל של תקציר יומי של תמונות אינסטגרם המפורסמות באזור שלך. יש אלפי ישומונים שונים שיכולים לחסוך זמן למשווקים, אך הכנה כמה מהטובים ביותר לאינסטגרם.
  1. שתף תמונות עם #האשטג ספציפי לערוץ Slack
פורמולת IFTTT  זאת תשלוף את כל התמונות מאינסטגרם שיש להם האשטג מסויים לתוך ערוך Slack. אז אם אתה משתמש ב Slack, זאת דרך קלה ומהירה למצוא את התמונות שאתה מוזכר בהם, שאחר כך תוכל ל"רגרם" (לפרסם מחדש אותה תמונה באינסטגרם) אותן עם העוקבים שלך.
  1. העלאת הפוסטים באינסטגרם שלך כתמונות לטוויטר באופן אוטומטי
זוהי דרך יעילה באופן מדהים לשתף את תמונות האינסטגרם שלך בטוויטר, שזה מקור תוכן מעולה ל"טוויטים".
  1. העלאת הפוסטים שלך מאינסטגרם באופן אוטומטי לאלבום בפייסבוק
הנוסחה הזאת מספקת דרך מהירה ופשוטה נוספת לכוון מחדש את התוכן שלך באינסטגרם ברשתות החברתיות האחרות שלך. באופן אוטומטי שולף את התמונות שלך מהאינסטגרם לאלבום בפייסבוק, ככה שמעריצים ללא אינסטגרם עדיין יוכלו לראות את התוכן שלך. אפליקציות לאינסטגרם סטורי זוכר שאמרנו שהסטורי באינסטגרם בשיא שלו עכשיו? אם אתה רוצה לגרום לסטורי שלך להיות עם יותר "פלפל", חובה לנסות את שלושת הכלים האלה לאינסטגרם.
  1. Hypetype
אפליקצית ההקלדה בתנועה של Hypetype מספיקה כדי לגרום לכל אחד שגולל לעצור ולבהות. עם האופציה להדגיש וליצור אנימציה למשפטים שונים בתמונה, האפליקציה הזאת מעולה לסטורי מדהים ויזואלית.
  1. Over
מעוצבת במיוחד במחשבה על הסטורי, Over ממקמת את עצמה כמרכיב החיוני למותגים שמנסים ליצור תוכן של מספרי סיפורים. הכוח של תבנית העיצוב היצירתי של האפליקציה מדבר בשם עצמו במונחי תמונות מדהימות.
  1. Adobe Spark
ולבסוף, כניסה נוספת מ Adobe. תכנית ה Spark שעובדת גם במכשירי טלפון וגם במחשבים, היא יוצרת ועורכת של  גרפיקה למי שיש לו ידע מוגבל. קלה לשימוש, כמעט כל אחד יכול לגרום לסטורי שלו לבלוט איתה. אדובי ספארק אילו אפליקציות אינסטגרם הן חלק מהמאגר שלך?   וזה מסכם את הרשימה שלנו! יש ממש מכרה זהב של כלים לאינסטגרם למותגים מכל הצורות והגדלים. שיפור התמונות שלך למען היצירתיות הופך להיות ציפייה משום שמותגים מתאמצים למצוא דרכים לגרום לתמונות שלהם לבלוט. יחד עם זאת, תשקול כל אחת מהאפליקציות הנ"ל כמקום מרכזי להתחיל להתנסות.
from טרופיק https://www.trueffic.co.il/25-%d7%94%d7%90%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%a4%d7%a7%d7%aa-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%a7%d7%98%d7%9c%d7%a0%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%91%d7%a9%d7%a0%d7%aa-2018/

No comments:

Post a Comment